Poster: Snoey
Die in Haarlem is ook niet veel aan qua artiesten. Maar het sfeertje dat er hangt en de hoeveelheid mensen die erop afkomt, maakt het wel leuk om er naar toe te gaan.
Poster: Saskia
Gaat iemand uit omgeving limburg morgen naar het bevrijdingsfestival in roermond =)?
Poster: ThijsG
Komen geen topartiesten nee, Ziggi(is zeker wel vet) en Gabriella bovenaan. Maar ik ben backstage dus wordt wel leuk:D
Poster: Lead
Ik ga als Tech Support met Isis en Ellen ten Damme mee... Die doen een show met de SVM-1000 en DVJ-1000. En tja, er is iemand nodig voor 't geval het mis gaat of er iets niet (goed) is geregeld.
Ben dus op 4 festivals tevinden....
Korte tijd per festival maar dat mag de pret niet drukken...
Dit is ons transport middel :
Poster: the-melody
Kom gek van die malware melding elke keer ik wil refreshen...
Poster: Ferrox
Is weer opgelost denk ik. Ik kreeg toenstraks ook die melding.
Poster: Snoey
Nu weten we ook gelijk waarom die gear in prijs stijgt, nu we het toch over opstijgen hebben
Poster: Yorick
HEB EEN HDJ 2000!
Poster: Convert
Dit leuke setje staat in Barcelona te koop!
Opgelost... Geen idee hoe dat gedaan is. Wel heb ik nog wat extra beveiligings maatregelen genomen. Mocht dit voor sommige te strak zijn afgesteld, graag melding via e-mail info@djresource.eu
Logs worden onderzocht en IP's zullen gebanned worden van de mensen die hiermee te maken hebben...
Poster: ccc
Zojuist even mijn nieuwe modem geinstalleerd.
Nieuwe snelheid is 4.5mb/seconde. Te idioot voor woorden gewoon.
Poster: Dyno
Je max. snelheid is toch afhankelijk van je ISP (Internet Service Provider) en niet van je modem?! Of wel?
Poster: BoydGrift
Er kan via googleads gelinkt worden naar een malevide site die malware bevat. Of er is een iframe toegevoegd aan alle index.php/html bestanden.
Poster: DAW
Hebben we het over ADSL of Cable? als het gaat over *DSL lees dan de link in mijn post hierboven
nu niet meer toch ? Mail anders even een screenshot oid...