Poster: niiicola
Yep.... klopt.... daarom zit het ook in een water-, warmtedicht tasje
Poster: ThijsG
Uit welk land kom jij??Lekker chillen in die badje brada je weet zelluf.
Poster: tom-jhaha daar heb ik nog niet aan ged8
mag jij mij uitleggen hoe je dan je water warm wilt maken als hij in een warmte dicht tasje zit!
Poster: Snoey
Je moet je aanpassen aan je omgeving en keuzes maken. Vinden ze je te duur, moet je uitzoeken waarom dat is. Niet zomaar gaan zeggen, oow der word gesproken van crisis, dus daar ligt het ook aan. En als je het zelf zo cheap vind (die 100), waarom ga je dan uberhaupt draaien als je het voor meer kan.
Poster: Nvie
Of tegen het plastic... zit je opeens in een plas water, is ook niet alles!Denk dat de beste oplossing gewoon even een tuinslang om de heetwaterkraan zetten met iets van een slangenklemmetje, en tappen maar!
Poster: Flexii
Omdat ik die feesten die ik voor meer draai, sowieso wel op mijn agenda heb staan, maar ik merk gewoon dat er dit jaar op eens veel mensen zijn die het te duur vinden, en dat heeft niks met mij te maken. De mensen die mij dan niet boeken zie je vervolgens met een ipod op wat huis, tuin en keuken speakertjes op hun feest.Met mijn ervaring concludeer ik nu dus, dat mensen het dit jaar te duur vinden om dj's te boeken voor hun feest, omdat ze al genoeg kosten hebben aan de drank ed. (uiteraard niet allemaal want er komen toch nog wle genoeg boekingen binnen), en dat dat zo op eens dit jaar is, koppel ik dus aan de crisis want ik zou niet weten waar het anders vandaan zou moeten komen
Poster: ccc
Hoezo dat dan? Ik ga er als enige in dus lijkt me chloor etc niet nodig.
Poster: Winston
En als DJresource members samen met je willen komen poedelen?
Poster: Snoey
Zo net even een onweers bui bekeken met uitzicht over de duinen, was mega vet! Vooral die harde knallen :D
Poster:?ccc
Bla bla?
?
Poster: Hardshort
?Zeker 5 tot 10 flitsen per seconde echt niet normaal
Prachtig vind ik het, prachtig
Poster: Hardshort
Zojuist hebben hier in schiedam zuid de onweersbuien een eind gemaakt aan de straat verlichting van de gehele wijk!
Ik ben er speciaal heel de nacht voor opgebleven en een kwartier geleden was het echt hel buitenZeker 5 tot 10 flitsen per seconde echt niet normaal
Helaas duurde het fenomeen maar 10 minuten hooguit
Prachtig vind ik het, prachtig
Poster: jannickv
vast oud nieuws maar onze RENE KUPPENS staat in LL zijn top 10 xD
Poster: Saskia
Ik heb niks gemerkt.. kan dat :P?
Poster: justjustin
wel leuk