Poster: Tomazos
inderdaad,
probleem is, dat ik in Blanes ALLE muziek hele avonden moet kunnen draaien (dus ook in voor programma van quintino enzo), maar maar ook 'hollandse parties' ik moet deze week ook 5 dagen op kermis draaien, (altijd gekkenhuis hier met kermis).. dus zodoende..
me download map van afgelope 2 dagen zit dus vol met Apreski/carnaval muziek.. EN, gigantisch veel (onbekende) house, weet dus niet hoe ik moet beginnen..
ik denk idd een laptop met timecode systeem, of gewoon simpele virtual dj, en daar alle house op mikken ofzo?
de map? met 'branden' (wat ik dus geselecteerd heb), is nu precies 5 gig..
edit:
en ik krijg deze week nog van een dj alle 25 delen van apreski safari oid:P
pff, word fulltime branden denk ik..
Het grote nadeel van allround draaien: je hebt nooit genoeg muziek mee... Ik maak voor elk feest een selectie van cd's omdat ik anders met 5 koffers loop te sjouwen. Maar soms heb je dan toch een cd thuis laten liggen die je had kunnen gebruiken, dat is altijd een baalmomentje..
Een collega dj/maat van mij (Baath, ook actief op het forum) heeft alles op tijdcode. Het ziet er allemaal ideaal uit: Nooit meer branden, altijd alle muziek bij en het werkt zonder vertraging.
Ik zit het ook wel te overwegen, maar iets in mij zegt dat ik het niet moet doen.. IK denk niet dat ik op een laptop durf te vertrouwen, bovendien gooi je al je vastigheden eruit. Je moet totaal anders gaan zoeken en nummers bedenken dan je gewend was. Bovendien moet ik alle cd's nog gaan rippen en daar gaat ook flink wat tijd inzitten.