Poster: ccc
Iemand al eens naar veen Dancetour feest geweest? En hoe was dat?
24 mei is er een in Maastricht, misschien dat ik er eens ga kijken.
Poster: Laidback
Poster: Tomazos
Zo, was weer gezellig met groepje dj resources @ hmh:P,
1 daarvan moest ook draaien 'basrose' (ze zochten dj en hem weer even gebelt) + djr aanhang 'prozei',
en 1 bezoeker die op dj resource zit 'jorrit' was het toch?
(sorry dat ik niet ff langer tijd voor je had, kwam even op verkeerd moment dat ik heel druk bezig moet zijn:P)
verder komen er welles vaker mensen van: ey, k zit ook op djresource, alleen weet ik hun nickname dan niet:P
Poster: DjVictorF
Als ik me niet vergis heeft tom j daar wel eens gedraait. zou je even een pm naar hem moeten sturen.
edit: Op zijn hyves staat een fototje waar hij op dancetour staat te draaien.
Poster: tom-j
haha:pdat was bij die DJ workshop
ik heb (nog:p (hoop ik)) niet daar op het echte podium gestaan hoor!Maar Dancetour is vet! altijd goede line-up, sfeer en leuke en gezellige mensen (hier Breda tenminste).ga altijd in Breda en vorig jaar ook in Goes geweest, beide keren een leuke avond gehad!
Poster: Convert
Dit leuke setje staat in Barcelona te koop!
Poster: ArTy
Bezorgt de DHL vandaag?? (omdat het dodenherdenking is)
Ik ben nu namelijk al lang genoeg aan het wachten op mijn 2 Eks Otus + Xone 1D..
Wil ermee spelen nu
Poster: Saskia
Gaat iemand uit omgeving limburg morgen naar het bevrijdingsfestival in roermond =)?
Poster: ccc
Ik vond de artiesten helaas niet zo spectaculair. Dus ik denk van niet.
Ik had eens gezocht voor iets anders in limburg, maar ik geloof dat roermond de enige is.
Poster: Saskia
Nee dat vond ik ook.. denk dat ik toch even ga kijken. vorig jaar was het in ieder geval erg gezellig..
Poster: JollyJunkie
en als je pro bent kan je in 'pro-topics' maar daar wordt toch nooit wat in gepost :P
Poster: Snoey
Die in Haarlem is ook niet veel aan qua artiesten. Maar het sfeertje dat er hangt en de hoeveelheid mensen die erop afkomt, maakt het wel leuk om er naar toe te gaan.