Poster: Lightzone
Is dat financiel wel mogelijk ?
Poster: Tomazos
pff iemand brand/sorteer tips? zit op gemiddeld 10 a 15 cd's per dag.. dat ik binnen haal.. (top 100 van dit, top 100 van dat, dance charts, nieuwe top 40 enz enz)
weet alleen echt niet meer hoe ik eraan moet beginnen :S
overal op de pc staan mappen vol:S,
(is er niet een programma, dat je 2 verschillende cd's tegelijk kan branden (met 2 branders).. in nero ofzo.. )
ben hele dag bezig met tracklistjes knippen e.d word er beetje moe van:P
Poster: cross-over
net even wat aan het surfen kom ik dit "nieuwe DJ Hero" gameconsole tegen....
Poster: Sandr
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem. Ik sjouw altijd nog me originele cd's mee... maar dit is zoveel sjouwen dat ik heb besloten alle bruikbare nummer te gaan rippen en dan zelf verzamel cd's maken. Het probleem is echter dat er per week ook zoveel nieuwe muziek binnenkomt dat ik gewoon niet toe kom aan rippen en verzamelaars maken. Mijn spaarzame tijd gaat al zitten in binnenhalen, het bruikbare eruit vissen en beluisteren.
Je zou een goedkope laptop kunnen overwegen. Allebei je computers aan een externe harde schijf linken en je kan tegelijk branden...Allebei met nero, dan kan je de coverdesigner gebruiken en heb je voor al je cd's dezelfde covers....
ja idd,
naja ik heb nu in paar minuten 6cd's gebrand, en 6 tracklistst gemaakt,
1 cd branden, volgende alvast klaarzetten+tracklist branden, en dan zo door, dat je in 1x door kan gaan
en ik krijg deze week nog van een dj alle 25 delen van apreski safari oid:P
pff, word fulltime branden denk ik..
Poster: Snoey
Der bestaan toch externe branders?
Poster: Dj_Fantasy
Wordt tijd dat ik een nieuwe set ga halen, want zo'n stilte s'avonds gaat er bij niet meer in!
en kan niet wachten om te beginnen draaien op traktor scratch duo!
Poster: _Ivan_Poster: Dj_Fantasy
Wordt tijd dat ik een nieuwe set ga halen, want zo'n stilte s'avonds gaat er bij niet meer in!
Heb jij die citronic speler met die behringer djx 1000 ofzo nog thuis staan? Wist niet dat je nu met TS duo ging draaien? Met draaitafels enzo, of met echte controller alleen...Al eeeeuuuweeenn geleden verkocht..
Zit nou thuis met een macbook alleen..en binnenkort ga ik TS Duo halen, en dan van een maat een Numark TT-setje overkopen.Ben al volop bezig met ideeen voor een nieuwe dj meubel ook.
Poster: Dj_FantasyPoster: _Ivan_Poster: Dj_Fantasy
Heb jij die citronic speler met die behringer djx 1000 ofzo nog thuis staan? Wist niet dat je nu met TS duo ging draaien? Met draaitafels enzo, of met echte controller alleen...
Al eeeeuuuweeenn geleden verkocht..
Zit nou thuis met een macbook alleen..en binnenkort ga ik TS Duo halen, en dan van een maat een Numark TT-setje overkopen.
Ben al volop bezig met ideeen voor een nieuwe dj meubel ook.
Goed om te horen dat je weer bezig bent!Wat draaide je ook alweer house enzo? Of was jij nou van de hardstyle? Of.. was dat T4Twister:P ik kan iedereen niet meer uit elkaar houden hier
Poster: _Ivan_Poster: Dj_FantasyPoster: _Ivan_Poster: Dj_Fantasyen kan niet wachten om te beginnen draaien op traktor scratch duo!Heb jij die citronic speler met die behringer djx 1000 ofzo nog thuis staan? Wist niet dat je nu met TS duo ging draaien? Met draaitafels enzo, of met echte controller alleen...Al eeeeuuuweeenn geleden verkocht..
?nou thuis met een macbook alleen..en binnenkort ga ik TS Duo halen, en dan van een maat een Numark TT-setje overkopen.
Ben al volop bezig met ideeen voor een nieuwe dj meubel ook.
Goed om te horen dat je weer bezig bent!Wat draaide je ook alweer house enzo? Of was jij nou van de hardstyle? Of.. was dat T4Twister:P ik kan iedereen niet meer uit elkaar houden hier
Ik draai hardstyle jaTwister is de house dj, ofja was, want hij doet ook niets meer.. maar toch moet zeggen dat ik volgende week donderdag ook wat electro ga draaien:D
Poster: DjVictorF
Heb je echt NIKS aan:P die nummers zijn allemaal 1:50 en dan ook nogeens gemixed.. had zelf ook apres ski feestje en had zon cd.. nou het is echt niet te doen:P
het was geen apreski safari hoor ik net, de skithut 1 t/m 25.. of zijn die ook allemaal gemixt?
het was geen apreski safari hoor ik net, de skithut 1 t/m 25.. of zijn die ook allemaal gemixt?