De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (27/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

Convert    posted on 19-05-2009 18:48
Is hier iemand goed in Programma Strutuur Diagrammen(PSD)? Ik moet namelijk een PSD maken en een ooggetuige verslag? Kan iemand mij daarmee helpen, ik krijg ik soweiso al een 2 op de toets, oftewel als ik een 8 haal heb ik een 10 Happy, laughing
Esmee    posted on 19-05-2009 19:09
Poster: ThijsG
dat overleef je wel even als je ook constant liedjes wist.

Maar denk ook even ba over de post van Boydgrift, mss is er wel geen reparatie nodig..

jaa ik overleef t vast wel, ik zat er nu aan te denken om gewoon helemaal geen iPod meer te kopen en daarvoor in de plaats een mobiel te nemen (heb nu SE k320i) met iets van 8 gig geheugen ofzo (of een kaartje erin)

ven laten rusten heeft geen zin, ik had t 2 maanden terug ookal een beetje, nu is het gewoon echt blijvend en niet na 10 minuten maar na 5 a 10 sec. Stekkertje schoonmaken geeft geen effect

Poster: Estacy

mischien domme vraag, maar heb je al met een andere hoofdtelefoon gekeken of het werkt?

jaa ik dacht eerst dat het aan mn oortjes lag maar toen begaf daarvan t rechter oortje :X dus die zijn nu naar de reparatie... ik krijg ze volgende week terug als het goed is na 6 weken... wat een high service van bcc zeg....
ik heb het al geprobeert met 2 andere headphones + 1 setje oortjes... dus dan is het toch echt mn iPod gok ik.
Snoey    posted on 19-05-2009 20:43
Poster: Saskia
Dj naam: La Loca
Misschien wordt dit hem, een vriendin van me kwam erop omdat ik
zelf ook wel een beetje gek ben Happy, laughing..
wat vinden jullie?

Ik vind het niks, meer iets voor een foute zomerhit a la ozone.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Winston    posted on 19-05-2009 21:19
CDJ-1000MK3

Ik spreek het uit als: zie die djee won touzend em kee drie.
Maar ik heb ontdekt dat er buitenlandse DJ's zijn die zeggen: zie die djee won touzend mek drie.

Ik dacht eerst dat ze het over een mac book hadden ofzo.
Tic Toc
User edit by Winston on 19-05-2009 @ 21:19:52 (34%)
Esmee    posted on 19-05-2009 21:23
okee:P
ik zeg t gewoon op zn hollands,
cee dee jee duizend em ka drie

o ik heb besloten dat? de keuze voor cd speler nu ligt tussen cdj 400 en 800 en dan gewoon 2e hands ervoor ga kijken. 1e hands wordt gewoon te duur. Mn beste vriend heeft zaterdag 2x cdj 800 gekocht. Dus ipv dat ik frans ging leren heb ik t hele weekend bij hem gezeten. T zijn wel vette spelers. Maar ergens had ik wel zoiets van is dit het nou.....
Ik vond het jog een beetje zwaar namelijk persoonlijk (ik ben wel axis 9 gewend dus miss ligt het daarnaan) maar daardoor kon je wel goed benden.
Roov    posted on 19-05-2009 21:40
Poster: Esmee
okee:P
ik zeg t gewoon op zn hollands,
cee dee jee duizend em ka drie

o ik heb besloten dat? de keuze voor cd speler nu ligt tussen cdj 400 en 800 en dan gewoon 2e hands ervoor ga kijken. 1e hands wordt gewoon te duur. Mn beste vriend heeft zaterdag 2x cdj 800 gekocht. Dus ipv dat ik frans ging leren heb ik t hele weekend bij hem gezeten. T zijn wel vette spelers. Maar ergens had ik wel zoiets van is dit het nou.....
Ik vond het jog een beetje zwaar namelijk persoonlijk (ik ben wel axis 9 gewend dus miss ligt het daarnaan) maar daardoor kon je wel goed benden.

Ik had precies hetzelfde toen ik van Axis 9 naar CDJ 800 ging. Maar het principe is hetzelfde, gewoon negeren dus Winking my eye
Saskia    posted on 19-05-2009 21:45
Poster: Snoey

Ik vind het niks, meer iets voor een foute zomerhit a la ozone.

hmm okee
nog meer reacties?
Stefjuuh    posted on 19-05-2009 21:51
En ik altijd @ mk3's de boel helemaal zwaar draaien.....
Saskia    posted on 19-05-2009 21:52
Dat vond ik ook toen ik die uitprobeerde, maar het ligt eraan wat je gewend bent h?.. Een nieuwe speler is altijd wennen lijkt me.
Lead    posted on 19-05-2009 22:55
Poster: Convert
Is hier iemand goed in Programma Strutuur Diagrammen(PSD)? Ik moet namelijk een PSD maken....

PSD's heb ik volgens mij eens van gehoord op school. We moesten een programmatje in Pascal schrijven, maar voordat de leraar had uitgelegd wat een psd was, was ik al klaar met het programmatje...

Toen begon hij te zeuren 'Waar is je PSD?'
ik : 'Wat is een PSD? Maar hier is het programma'

Vond hij niet leuk, want op mijn programmatje was niets aan te merken.

Maar is toch gewoon gebeurtenissen in blokjes zetten en verbinden op de manier zoals ze in relatie staan met elkaar.
Let the BASS be louder
Snoey    posted on 19-05-2009 23:16
Ik draaide voor ik cdj's gebruikten met draaitafels met hele hoge torque (de hoogste die er is voor draaitafels), dus vond ik juist het zware jogwheel relaxed.
Prozei    posted on 19-05-2009 23:34
Poster: Snoey
Ik draaide voor ik cdj's gebruikten met draaitafels met hele hoge torque (de hoogste die er is voor draaitafels), dus vond ik juist het zware jogwheel relaxed.

een zwaarder jogwheel zorgt er voor dat je heel precies kan corrigeren.
Snoey    posted on 20-05-2009 00:05
Jep en dat vond ik juist zo relaxed.
Tomazos    posted on 20-05-2009 05:00
pff iemand brand/sorteer tips? zit op gemiddeld 10 a 15 cd's per dag.. dat ik binnen haal.. (top 100 van dit, top 100 van dat, dance charts, nieuwe top 40 enz enz)

weet alleen echt niet meer hoe ik eraan moet beginnen :S
overal op de pc staan mappen vol:S,

(is er niet een programma, dat je 2 verschillende cd's tegelijk kan branden (met 2 branders).. in nero ofzo.. )

ben hele dag bezig met tracklistjes knippen e.d word er beetje moe van:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 20-05-2009 @ 05:05:17 (100%)
Estacy    posted on 20-05-2009 08:08
Poster: Winston
CDJ-1000MK3

Ik spreek het uit als: zie die djee won touzend em kee drie.
Maar ik heb ontdekt dat er buitenlandse DJ's zijn die zeggen: zie die djee won touzend mek drie.

Ik dacht eerst dat ze het over een mac book hadden ofzo.

waarschijnlijk zeggen die niet mek, maar Mark, waar MK ook voor staat. Mark 3 dus.?

Ik zeg ook altijd: Cee Dee Jee duizend mark 3
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 20-05-2009 @ 08:08:17 (1%)
Stefjuuh    posted on 20-05-2009 08:19
Poster: Tomazos
pff iemand brand/sorteer tips? zit op gemiddeld 10 a 15 cd's per dag.. dat ik binnen haal.. (top 100 van dit, top 100 van dat, dance charts, nieuwe top 40 enz enz)

weet alleen echt niet meer hoe ik eraan moet beginnen :S
overal op de pc staan mappen vol:S,

(is er niet een programma, dat je 2 verschillende cd's tegelijk kan branden (met 2 branders).. in nero ofzo.. )

ben hele dag bezig met tracklistjes knippen e.d word er beetje moe van:P

Als je 2 branders hebt zou je als het goed is nero op de ene kunnen laten branden, en iTunes op de andere..
Bouncy    posted on 20-05-2009 08:22
Poster: Stefjuuh

Als je 2 branders hebt zou je als het goed is nero op de ene kunnen laten branden, en iTunes op de andere..

En die bovenstaande post was nummero 666
Stefjuuh    posted on 20-05-2009 08:25
BURN IN HELL!^^
Bouncy    posted on 20-05-2009 08:31
Poster: Prozei

K heb dat knoppie altijd recht staan dat hij naar links wijst. dus met een beetje weerstand...
Maar ik heb nooit zo veel met vinyl gedraaid :P
Esmee    posted on 20-05-2009 08:44
Poster: Prozei

jaa dat is inderdaad wel waar, en dat gaat ook stukken lekkerder dan bij een axis 9 Happy, laughing
na 2 minuten was ik het gewend en wilde ik niet meer zonder maar de 1e x had ik echt zoiets van WOW, ik kon het me niet meer herrinneren dat de cdj-1000 waar ik een keer mee had gedraait ook zo zwaar was (die kon natuurlijk ook lichter gezet zijn)
cross-over    posted on 20-05-2009 09:53
Poster: Convert
Is hier iemand goed in Programma Strutuur Diagrammen(PSD)? Ik moet namelijk een PSD maken en een ooggetuige verslag? Kan iemand mij daarmee helpen, ik krijg ik soweiso al een 2 op de toets, oftewel als ik een 8 haal heb ik een 10 Happy, laughing

effe googleConfused??? Tools? tekenen PSD?? ---> dit dus

http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 20-05-2009 @ 09:54:04 (4%)
OneSixty    posted on 20-05-2009 11:28
Poster: Tomazos
zit op gemiddeld 10 a 15 cd's per dag..

Is dat financiel wel mogelijk ? Cool
Convert    posted on 20-05-2009 14:52
Poster: Lead

PSD's heb ik volgens mij eens van gehoord op school. We moesten een programmatje in Pascal schrijven, maar voordat de leraar had uitgelegd wat een psd was, was ik al klaar met het programmatje...

Toen begon hij te zeuren 'Waar is je PSD?'
ik : 'Wat is een PSD? Maar hier is het programma'

Vond hij niet leuk, want op mijn programmatje was niets aan te merken.

Maar is toch gewoon gebeurtenissen in blokjes zetten en verbinden op de manier zoals ze in relatie staan met elkaar.

Ja klopt, maar ik vind het moeilijker dan het lijkt. Ook met die ooggetuige verslagen Winking my eye
harveyaldante    posted on 20-05-2009 15:04
ff een vraagje
in de hoofdpagina
zijn de titels van de topics
een kleur .. een getal er achter of iets anders dergelijks
kan iemand mij uit leggen wat dat allemaal betekend of staat dat ergens
en hoe zit dat met die rangen
Winston    posted on 20-05-2009 15:30
Donker groen zijn topics met nieuwe posts?voor jou sinds je laatste view op de main page.
Overige kleuren geven aan of het een speciaal gedeelte is die niet zichtbaar is voor gewone bezoekers of members bv. alleen vanaf +member. Het getal achter een topic is het aantal bezoekers dat het topic leest. Rangen geven een indicatie?hoe lang je al member bent en je activiteit. Uitzondering hierop zijn de administrators en moderators en pro+ers.
Tic Toc
User edit by Winston on 20-05-2009 @ 16:07:59 (11%)

145 Users online: 20 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 45.669
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.043