Poster: ThijsG
dat overleef je wel even als je ook constant liedjes wist.
Maar denk ook even ba over de post van Boydgrift, mss is er wel geen reparatie nodig..
Poster: Estacy
mischien domme vraag, maar heb je al met een andere hoofdtelefoon gekeken of het werkt?
Poster: Saskia
Dj naam: La Loca
Misschien wordt dit hem, een vriendin van me kwam erop omdat ik
zelf ook wel een beetje gek ben..
wat vinden jullie?
Poster: Esmee
okee:P
ik zeg t gewoon op zn hollands,
cee dee jee duizend em ka drie
o ik heb besloten dat? de keuze voor cd speler nu ligt tussen cdj 400 en 800 en dan gewoon 2e hands ervoor ga kijken. 1e hands wordt gewoon te duur. Mn beste vriend heeft zaterdag 2x cdj 800 gekocht. Dus ipv dat ik frans ging leren heb ik t hele weekend bij hem gezeten. T zijn wel vette spelers. Maar ergens had ik wel zoiets van is dit het nou.....
Ik vond het jog een beetje zwaar namelijk persoonlijk (ik ben wel axis 9 gewend dus miss ligt het daarnaan) maar daardoor kon je wel goed benden.
Poster: Snoey
Ik vind het niks, meer iets voor een foute zomerhit a la ozone.
Poster: Convert
Is hier iemand goed in Programma Strutuur Diagrammen(PSD)? Ik moet namelijk een PSD maken....
Poster: Snoey
Ik draaide voor ik cdj's gebruikten met draaitafels met hele hoge torque (de hoogste die er is voor draaitafels), dus vond ik juist het zware jogwheel relaxed.
Poster: Winston
CDJ-1000MK3
Ik spreek het uit als: zie die djee won touzend em kee drie.
Maar ik heb ontdekt dat er buitenlandse DJ's zijn die zeggen: zie die djee won touzend mek drie.
Ik dacht eerst dat ze het over een mac book hadden ofzo.
Poster: Tomazos
pff iemand brand/sorteer tips? zit op gemiddeld 10 a 15 cd's per dag.. dat ik binnen haal.. (top 100 van dit, top 100 van dat, dance charts, nieuwe top 40 enz enz)
weet alleen echt niet meer hoe ik eraan moet beginnen :S
overal op de pc staan mappen vol:S,
(is er niet een programma, dat je 2 verschillende cd's tegelijk kan branden (met 2 branders).. in nero ofzo.. )
ben hele dag bezig met tracklistjes knippen e.d word er beetje moe van:P
Poster: Stefjuuh
Als je 2 branders hebt zou je als het goed is nero op de ene kunnen laten branden, en iTunes op de andere..
Poster: Prozei
een zwaarder jogwheel zorgt er voor dat je heel precies kan corrigeren.
Poster: Prozei
een zwaarder jogwheel zorgt er voor dat je heel precies kan corrigeren.
Poster: Convert
Is hier iemand goed in Programma Strutuur Diagrammen(PSD)? Ik moet namelijk een PSD maken en een ooggetuige verslag? Kan iemand mij daarmee helpen, ik krijg ik soweiso al een 2 op de toets, oftewel als ik een 8 haal heb ik een 10
Poster: Tomazos
zit op gemiddeld 10 a 15 cd's per dag..
Poster: Lead
PSD's heb ik volgens mij eens van gehoord op school. We moesten een programmatje in Pascal schrijven, maar voordat de leraar had uitgelegd wat een psd was, was ik al klaar met het programmatje...
Toen begon hij te zeuren 'Waar is je PSD?'
ik : 'Wat is een PSD? Maar hier is het programma'
Vond hij niet leuk, want op mijn programmatje was niets aan te merken.
Maar is toch gewoon gebeurtenissen in blokjes zetten en verbinden op de manier zoals ze in relatie staan met elkaar.