De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 18-05-2009 18:35
Poster: Esmee
Mn iPod classic is naar de kl*te
ik heb hem nu 1.75 jaar en daar waar je je headphones in doet zegt nu steeds dat er geen headphones in zitten waardoor hij vanzelf op pauze gaat... na 5 sec luisteren (vreselijk irritant dus)
Nu kost de reparatie daarvan 140 euro Cool t geld wat ik eindelijk al opzij had gezet voor mn DJ set (jaa ik heb wel al 220 euro)en waar ik dus eigenlijk ook geen zin in heb om dat uit tegeven aan een reparatie. Esm?e zonder muziek = zee zonder water. Ik zet als ik wakker wordt mn iPod aan, luister vervolgens muziek tot ik op de fiets zit, als ik naaar de fietsenstalling loop op school gaat muziek in. Tijdens de les zit mn haar voor mn oortje dus luister ik rustig verder. Alleen met avond eten gaat muziek even uit en vervolgens luister ik rustig verder tot een uurtje of 11. Oftewel ik kan NIET zonder mn iPod en ik zou dus ook echt even niet meer weten wat ik moet doen Unhappy mn ouders willen t neit betalen en ik ben dus in een vreselijk k*t humeur

Luxx even met een goeie tip in de LL!
Tomazos    posted on 18-05-2009 18:39
jailbraken is verboden he:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Boyd    posted on 18-05-2009 18:43
Mn iPod classic is naar de kl*te
ik heb hem nu 1.75 jaar en daar waar je je headphones in doet zegt nu steeds dat er geen headphones in zitten waardoor hij vanzelf op pauze gaat... na 5 sec luisteren (vreselijk irritant dus)
Nu kost de reparatie daarvan 140 euro Cool t geld wat ik eindelijk al opzij had gezet voor mn DJ set (jaa ik heb wel al 220 euro)en waar ik dus eigenlijk ook geen zin in heb om dat uit tegeven aan een reparatie. Esm?e zonder muziek = zee zonder water. Ik zet als ik wakker wordt mn iPod aan, luister vervolgens muziek tot ik op de fiets zit, als ik naaar de fietsenstalling loop op school gaat muziek in. Tijdens de les zit mn haar voor mn oortje dus luister ik rustig verder. Alleen met avond eten gaat muziek even uit en vervolgens luister ik rustig verder tot een uurtje of 11. Oftewel ik kan NIET zonder mn iPod en ik zou dus ook echt even niet meer weten wat ik moet doen Unhappy mn ouders willen t neit betalen en ik ben dus in een vreselijk k*t humeur

Daar heb ik soms ook last van, laat het even een paar weken rusten en het gaat vanzelf weer over. En maak je stekkertje even schoon.
Snoey    posted on 18-05-2009 19:24
Bij een maatje van is ook de input van de minijack ingang kapot bij zijn Ipod video
www.soundcloud.com/ten-hooven
ArTy    posted on 18-05-2009 19:34
Of koop gewoon een mp3 spelertje van een euro of 30, probleem opgelost.
the_enforce    posted on 18-05-2009 19:35
Poster: Bouncy

je leeft maar 1 keer, waarom zouden ze die ene keer willen verzieken met regels?

Toch echt met je eens!!! Winking my eye
ccc    posted on 18-05-2009 20:08
Poster: the_enforce
Begin steeds meer van de house kant te houden (Maar mijn voorkeur gaat nogsteeds naar Hardstyle & hardcore, etc.), moet toch maar eens een bezoekje brengen aan sensation white... (over paar jaartjes, hou het nu nog lekker bij defqon, fantasy island (was overigens afgelopen zaterdag fukking te vet! Zelf vond ik de set met?Noisecontrollers het vetste.)

haha ik heb precies hetzelfde. Tot vorig jaar oktober "haatte" ik house. Ik vond het gewoon domme muziek. Tot dat ik in oktober maar eens naar een house feest "verplicht" was geweest en sindsdien vind ik het echt super vette muziek. Het kan uiteraard nog steeds niet tippen aan hardstyle & hardcore.:P
Maar nu luister ik wel house en ga ook met plezier wel eens naar zo'n feestje.
Bouncy    posted on 18-05-2009 20:11
Poster: ArTy
Of koop gewoon een mp3 spelertje van een euro of 30, probleem opgelost.

Dat denk ik niet, mp3 speler van 30 euro heeft geen 80 gig schijfke...
ArTy    posted on 18-05-2009 20:14
Ja dan hang je hem toch wat vaker aan je pc net of je 80 gig aan muziek nodig heb.. Zoveel heb ik nie eens om te draaien Cool. Vind het echt belachelijk dat mensen dit nodig denken te hebben voor muziek op hun mp3.. 90% van die muziek word niet eens geluisterd, Aan 2 gig heb je echt wel zat hoor. Hang hem elke week even aan de pc en haal wat liedjes eraf en pleur er nieuwe op..
User edit by ArTy on 18-05-2009 @ 20:14:56 (3%)
Winston    posted on 18-05-2009 20:17
Poster: ccc

haha ik heb precies hetzelfde. Tot vorig jaar oktober "haatte" ik house. Ik vond het gewoon domme muziek. Tot dat ik in oktober maar eens naar een house feest "verplicht" was geweest en sindsdien vind ik het echt super vette muziek. Het kan uiteraard nog steeds niet tippen aan hardstyle & hardcore.:P
Maar nu luister ik wel house en ga ook met plezier wel eens naar zo'n feestje.

Ik had ook een bepaalde periode een hekel aan house: te commercieel en teveel retro's en daarna te hard en weinig melodie.

Maar nu is de sound duidelijk veranderd. Veel vernieuwing, veel invloeden van andere stijlen, maar toch originaliteit. Nu is er weer een erg leuke muziek periode aan de gang.
Tic Toc
User edit by Winston on 18-05-2009 @ 20:18:36 (5%)
Snoey    posted on 18-05-2009 20:18
Dat is wat je als goede Dj ook doet, elke week nieuwe muziek op je mp3speler om die eens allemaal te beluisteren. En dan een week later je een selectie maakt welke je wilt houden en die zet je op je pc en gooi je weer je nieuwe vangst op je mp3.?
Nandi    posted on 18-05-2009 20:25
Poster: ArTy
Ja dan hang je hem toch wat vaker aan je pc net of je 80 gig aan muziek nodig heb.. Zoveel heb ik nie eens om te draaien Cool. Vind het echt belachelijk dat mensen dit nodig denken te hebben voor muziek op hun mp3.. 90% van die muziek word niet eens geluisterd, Aan 2 gig heb je echt wel zat hoor. Hang hem elke week even aan de pc en haal wat liedjes eraf en pleur er nieuwe op..

Jep vind ik ook! heb zelf de ipod shuffle van 1gb, gewoon regelmatig nieuwe muziek op zettenHappy, laughing Liever dit dan veel te veel geld uithalen voor zo een duurdere!
JollyJunkie    posted on 18-05-2009 20:28
Poster: Nandi

Jep vind ik ook! heb zelf de ipod shuffle van 1gb, gewoon regelmatig nieuwe muziek op zettenHappy, laughing Liever dit dan veel te veel geld uithalen voor zo een duurdere!

80 Gig vind ik ook erg veel, maar 2/1 lijkt me vrij weinig, omdat ik het ook leuk vind om door me hele muziekbibliotheek heen te bladeren en kijken naar een track die ik al heel lang niet gehoord heb.

Ik heb zelf de nieuwe Nano 16 GB
User edit by JollyJunkie on 18-05-2009 @ 20:28:41 (3%)
Snoey    posted on 18-05-2009 20:34

In vergelijking met een touch is dat niet helemaal waar. Shuffel heeft geen dispaly, groot nadeel. Daarnaast heeft de touch video, wifi, kladblok en een zooi aps wat een leuke toevoeging is aan je mp3.
Estacy    posted on 18-05-2009 20:47
Ik heb mijn MP-3 uit duistland gehaald, 65 euro, 4gb, super klein (maar dan ook echt klein) scherm en de hele zooi erop, en.... van het merk TEAC!! een bekend duits (ooit) high-end Hi Fi merk!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 18-05-2009 21:26
Poster: JollyJunkie

80 Gig vind ik ook erg veel, maar 2/1 lijkt me vrij weinig, omdat ik het ook leuk vind om door me hele muziekbibliotheek heen te bladeren en kijken naar een track die ik al heel lang niet gehoord heb.

Ik heb zelf de nieuwe Nano 16 GB

maar 16 gig bestond toen nog niet Winking my eye
2 gig wel te weinig hoor. +/- 8 mb per nummer = 250 nummers. Ikheb laatst een lijst gemaakt met al mn favorieten = 650 nummers.
Dus even voor de handigheid, 5 gig. Daarnaast vond ik films ook wel chill voor inde les/tussenuren/auto of vliegtuig. En dat is het ook.

maar goed ik ga vrijdag naar de winkel toe, kijken hoeveel de reparatie kost, mocht eht daadwerkelijk 140 euro zijn, dan krijg ik van mn ouders een nieuwe voor mn verjaardag, ipv van mn koptelefoon, maar dat is dan maaar even niet anders.

User edit by Esmee on 18-05-2009 @ 21:28:12 (3%)
DjVictorF    posted on 18-05-2009 22:21
@ Esmee: stefjuuh heeft een heel handig filmpje geplaatst waarin luxx verteld dat als je naar www.ipod-service.nl het stuurt?de reparatie maar?weinig kost. Ik zou dat doen en toch die koptelefoon vragen voor je verjaardag.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 18-05-2009 @ 22:23:31 (8%)
Saskia    posted on 19-05-2009 15:44
Dj naam: La Loca
Misschien wordt dit hem, een vriendin van me kwam erop omdat ik
zelf ook wel een beetje gek ben Happy, laughing..
wat vinden jullie?
ThijsG    posted on 19-05-2009 15:47
La Loca! Zeker?vet!!?
Het woord Loca is uberhaupt vet om in een DJnaam te verwerken (Miss Loca ofzo...)
Esmee    posted on 19-05-2009 15:50
klinkt goed.
die winkel is helaas wat verweg, ik ga eerst eens kijken wat voor prijs apple precies maakt bij mijn iPod. Mocht dit te hoog worden vinden mn ouders en ik wel een oplossing. Ik gebruik nu mn oude iPod nanon van 1 Gig Tijdelijk
ThijsG    posted on 19-05-2009 15:52
dat overleef je wel even als je ook constant liedjes wist.
Maar denk ook even ba over de post van Boydgrift, mss is er wel geen reparatie nodig..
ccc    posted on 19-05-2009 17:08
Pfff mijn internet bankieren is overgezet van ING Bank naar het internet bankieren van ING.

Wat een onoverzichtelijk gebeuren.

Nog meer mensen die bij de ING bank zaten en dit ook hebben?
Roov    posted on 19-05-2009 17:22
Poster: ccc
Pfff mijn internet bankieren is overgezet van ING Bank naar het internet bankieren van ING.

Wat een onoverzichtelijk gebeuren.

Nog meer mensen die bij de ING bank zaten en dit ook hebben?

Ik zat bij postbank en ze hebben de layout helemaal overgenomen bij de nieuwe ING internetbankieren Happy, laughing
ccc    posted on 19-05-2009 17:36
Ja klopt voor de postbank gebruiker bleeft het hetzelfde.

Vergeleken met het internet bankieren van ING bank vind ik dit echt heel erg slecht.

Sowieso vind ik het hele nieuwe gebeuren maar niks.
Ze hebben ook de kantoren vernieuwd, wat zien die er nu goedkoop uit. Helemaal geen privacy als je iets moet regelen en de medewerkers lijken allemaal heel erg dom te zijn geworden want ze weten bijna geen enkel juist antwoord te geven.
Estacy    posted on 19-05-2009 17:38
klinkt goed.
die winkel is helaas wat verweg, ik ga eerst eens kijken wat voor prijs apple precies maakt bij mijn iPod. Mocht dit te hoog worden vinden mn ouders en ik wel een oplossing. Ik gebruik nu mn oude iPod nanon van 1 Gig Tijdelijk

mischien domme vraag, maar heb je al met een andere hoofdtelefoon gekeken of het werkt?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

150 Users online: Lead & 18 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 86.490
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.864