Poster: Esmee
Mn iPod classic is naar de kl*te
ik heb hem nu 1.75 jaar en daar waar je je headphones in doet zegt nu steeds dat er geen headphones in zitten waardoor hij vanzelf op pauze gaat... na 5 sec luisteren (vreselijk irritant dus)
Nu kost de reparatie daarvan 140 eurot geld wat ik eindelijk al opzij had gezet voor mn DJ set (jaa ik heb wel al 220 euro)en waar ik dus eigenlijk ook geen zin in heb om dat uit tegeven aan een reparatie. Esm?e zonder muziek = zee zonder water. Ik zet als ik wakker wordt mn iPod aan, luister vervolgens muziek tot ik op de fiets zit, als ik naaar de fietsenstalling loop op school gaat muziek in. Tijdens de les zit mn haar voor mn oortje dus luister ik rustig verder. Alleen met avond eten gaat muziek even uit en vervolgens luister ik rustig verder tot een uurtje of 11. Oftewel ik kan NIET zonder mn iPod en ik zou dus ook echt even niet meer weten wat ik moet doen
mn ouders willen t neit betalen en ik ben dus in een vreselijk k*t humeur
Mn iPod classic is naar de kl*te
ik heb hem nu 1.75 jaar en daar waar je je headphones in doet zegt nu steeds dat er geen headphones in zitten waardoor hij vanzelf op pauze gaat... na 5 sec luisteren (vreselijk irritant dus)
Nu kost de reparatie daarvan 140 eurot geld wat ik eindelijk al opzij had gezet voor mn DJ set (jaa ik heb wel al 220 euro)en waar ik dus eigenlijk ook geen zin in heb om dat uit tegeven aan een reparatie. Esm?e zonder muziek = zee zonder water. Ik zet als ik wakker wordt mn iPod aan, luister vervolgens muziek tot ik op de fiets zit, als ik naaar de fietsenstalling loop op school gaat muziek in. Tijdens de les zit mn haar voor mn oortje dus luister ik rustig verder. Alleen met avond eten gaat muziek even uit en vervolgens luister ik rustig verder tot een uurtje of 11. Oftewel ik kan NIET zonder mn iPod en ik zou dus ook echt even niet meer weten wat ik moet doen
mn ouders willen t neit betalen en ik ben dus in een vreselijk k*t humeur
Poster: Bouncy
je leeft maar 1 keer, waarom zouden ze die ene keer willen verzieken met regels?
Poster: the_enforce
Begin steeds meer van de house kant te houden (Maar mijn voorkeur gaat nogsteeds naar Hardstyle & hardcore, etc.), moet toch maar eens een bezoekje brengen aan sensation white... (over paar jaartjes, hou het nu nog lekker bij defqon, fantasy island (was overigens afgelopen zaterdag fukking te vet! Zelf vond ik de set met?Noisecontrollers het vetste.)
Poster: ArTy
Of koop gewoon een mp3 spelertje van een euro of 30, probleem opgelost.
Poster: ccc
haha ik heb precies hetzelfde. Tot vorig jaar oktober "haatte" ik house. Ik vond het gewoon domme muziek. Tot dat ik in oktober maar eens naar een house feest "verplicht" was geweest en sindsdien vind ik het echt super vette muziek. Het kan uiteraard nog steeds niet tippen aan hardstyle & hardcore.:P
Maar nu luister ik wel house en ga ook met plezier wel eens naar zo'n feestje.
Poster: ArTy
Ja dan hang je hem toch wat vaker aan je pc net of je 80 gig aan muziek nodig heb.. Zoveel heb ik nie eens om te draaien. Vind het echt belachelijk dat mensen dit nodig denken te hebben voor muziek op hun mp3.. 90% van die muziek word niet eens geluisterd, Aan 2 gig heb je echt wel zat hoor. Hang hem elke week even aan de pc en haal wat liedjes eraf en pleur er nieuwe op..
Poster: Nandi
Jep vind ik ook! heb zelf de ipod shuffle van 1gb, gewoon regelmatig nieuwe muziek op zettenLiever dit dan veel te veel geld uithalen voor zo een duurdere!
Poster: Nandi
Jep vind ik ook! heb zelf de ipod shuffle van 1gb, gewoon regelmatig nieuwe muziek op zettenLiever dit dan veel te veel geld uithalen voor zo een duurdere!
Poster: JollyJunkiePoster: Nandi
80 Gig vind ik ook erg veel, maar 2/1 lijkt me vrij weinig, omdat ik het ook leuk vind om door me hele muziekbibliotheek heen te bladeren en kijken naar een track die ik al heel lang niet gehoord heb.
Ik heb zelf de nieuwe Nano 16 GB
maar 16 gig bestond toen nog niet
2 gig wel te weinig hoor. +/- 8 mb per nummer = 250 nummers. Ikheb laatst een lijst gemaakt met al mn favorieten = 650 nummers.
Dus even voor de handigheid, 5 gig. Daarnaast vond ik films ook wel chill voor inde les/tussenuren/auto of vliegtuig. En dat is het ook.
maar goed ik ga vrijdag naar de winkel toe, kijken hoeveel de reparatie kost, mocht eht daadwerkelijk 140 euro zijn, dan krijg ik van mn ouders een nieuwe voor mn verjaardag, ipv van mn koptelefoon, maar dat is dan maaar even niet anders.
Poster: ccc
Pfff mijn internet bankieren is overgezet van ING Bank naar het internet bankieren van ING.
Wat een onoverzichtelijk gebeuren.
Nog meer mensen die bij de ING bank zaten en dit ook hebben?
klinkt goed.
die winkel is helaas wat verweg, ik ga eerst eens kijken wat voor prijs apple precies maakt bij mijn iPod. Mocht dit te hoog worden vinden mn ouders en ik wel een oplossing. Ik gebruik nu mn oude iPod nanon van 1 Gig Tijdelijk