De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

ccc    posted on 17-05-2009 14:52
Ik snap het niet goed. Is hij omlaag gesprongen of is er niet bekend wat er gebeurt is?
DjVictorF    posted on 17-05-2009 15:00
Nee, hij stond op een pier en zag een glasplaat met rails. Hij dacht ik glij via die glasplaat naar beneden. Maar die glasplaat hield ineens op en dat zag hij niet en toen viel hij dus van 6 of 7 meter naar beneden. Hij is gelukkig al wel buiten levensgevaar!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Prozei    posted on 17-05-2009 15:32
Poster: DjVictorF
Nee, hij stond op een pier en zag een glasplaat met rails. Hij dacht ik glij via die glasplaat naar beneden. Maar die glasplaat hield ineens op en dat zag hij niet en toen viel hij dus van 6 of 7 meter naar beneden. Hij is gelukkig al wel buiten levensgevaar!

dat is toch behoorlijk stom.
mischien volgende x toch beter?luisteren naar de don't try this at home waarschuwing bij de jackass filmpjes.

met dit soort figuren heb ik absoluut geen medelijde
Mod edit by Prozei on 17-05-2009 15:33 (13%)
DjVictorF    posted on 17-05-2009 15:36
Poster: Prozei

dat is toch behoorlijk stom.
mischien volgende x toch beter?luisteren naar de don't try this at home waarschuwing bij de jackass filmpjes.

met dit soort figuren heb ik absoluut geen medelijde

waarom niet? Hij dacht dat hij gewoon naar beneden kon glijden. Dit deed hij niet om stoer te doen ofzo. Ik vind het behoorlijk lullig voor hem.
ccc    posted on 17-05-2009 15:42
Sowieso niet erg slim. Glas breekt makkelijk.

Gelukkig dat hij buitenlevens gevaar is.
Prozei    posted on 17-05-2009 16:02
het gaat toch om deze jongen?

wat betreft jackass heb ik toch wel aardig gelijk.

en hij deedt het niet om stoer de doen.
ik denk dat de mensen die dit filmpje bekijken er gelijk anders over gaan denken.
als je zulke dingen doet is het risico groot dat er wat misgaat.
en daarmee heeft?hij waarschijnlijk?leuke?werkweek van een groot aantal mensen om zeep geholpen.

en nee heb nog steeds geen medelijden.
nu gaat het een keer mis en dan moeten wij het gelijk zielig vinden voor die jongen Cool.

Hyves
?Tom was die dag al bezig met van dingen afspringen en van leuningen afglijden in metro stations en van andere trappen. (Ik heb hiervan ook een filmpje op mijn hyves gezet. Hij staat onder album: 'Werkweek Londen 2009') Op de pier waar het is gebeurt moet je je voorstellen dat het een soort brug is die naar beneden loopt van het plateau naar de pier. Hij wilde van de leuning van de brug afglijden en deed dat ook.

Mod edit by Prozei on 17-05-2009 16:19 (20%)
ccc    posted on 17-05-2009 16:06
Ja dit is dus gewoon een typisch gevalletje van eigen schuld dikke bult.

Ik gun die jongen geen letsel ofzo, maar als je dit soort domme dingen doet dan vraag je erom.
Snoey    posted on 17-05-2009 16:13
Zal vast wel weer een discussie los barsten of excursie weken afgeschaft moeten worden.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ccc    posted on 17-05-2009 16:20
Poster: Snoey
Zal vast wel weer een discussie los barsten of excursie weken afgeschaft moeten worden.

Hahaha. -> Spoed debat.
Boyd    posted on 17-05-2009 16:21
Poster: Roov
Werkweek Londen (Griftland, Middelbaar onderwijs in Soest) :

"We liepen richting de Tower Bridge waar we met een pondje naar het parlementsgebouw zouden varen. Leek me wel leuk! Toch leuke afsluiting van de dag! Het duurde ongeveer een kwartiertje lopen en om 22:15 waren we op het plateau waar je de pier op loopt richting de pont. De Tower Bridge was heel mooi verlicht, dus ik maakte er een foto van. De foto mislukte dus ik maakte er nog maar 1. Na dat ik klikte op het knopje hoorde ik tegelijkertijd een soort plof. Kort daarna hoorde ik iemand gillen. Iemand riep: "TOM LIGT BENEDEN". Ik dacht wat is dit, dus ik liep naar de railing en keek naar beneden. Inderdaad... 6 a 7 meter lager lag daar Tom van Hamersveld. Hij lag helemaal stil en had een bloedplek op z'n hoofd... Ik keek om en ik zag veel mensen kijken. Een docente probeerde nog ervoor te zorgen dat niemand zou kijken. Een aantal meisjes begonnen te huilen. Ik stond een beetje stijf en ik wist niet echt wat ik dacht. Ik zag veel meisjes huilen... Het was echt vreselijk. Ik keek naar beneden en tom lag daar nog steeds. Koos van 't Hul was inmiddels met een aantal Duitse toeristen naar hem toe om EHBO toe te passen. Ik wist dat dit niet goed was wat er net was gebeurd. Iemand heeft 911 waarschijnlijk gebeld en de Ambulance kwam na ongeveer 6 minuten ter plekke. Het leek wel of elke minuut, 5 minuten duurde.. Voor m'n gevoel duurde het een kwartier voordat de eerste hulpdiensten ter plekke waren. Ik werd hierdoor een beetje gefrustreerd. Inmiddels waren ze er. Verder heb ik niet echt meegekregen wat er met Tom gebeurt is. Ik heb nog gezien hoe hij is gereanimeerd, en hierna zijn we met z'n alle naar een Tourist Point gelopen die speciaal voor ons was opengemaakt. Hier zaten we een half uurtje te wachten in ??n diepe stilte."

Behoorlijk heftig...

Ja ik hoorde het een half uur later al, wie heeft dit stuk getyped is namelijk behoorlijk heftig.
DjVictorF    posted on 17-05-2009 16:22
Poster: Prozei
het gaat toch om deze jongen?

wat betreft jackass heb ik toch wel aardig gelijk.

en hij deedt het niet om stoer de doen.
ik denk dat de mensen die dit filmpje bekijken er gelijk anders over gaan denken.
als je zulke dingen doet is het risico groot dat er wat misgaat.
en daarmee heeft?hij waarschijnlijk?leuke?werkweek van een groot aantal mensen om zeep geholpen.

en nee heb nog steeds geen medelijden.
nu gaat het een keer mis en dan moeten wij het gelijk zielig vinden voor die jongen Cool.

Hyves
?Tom was die dag al bezig met van dingen afspringen en van leuningen afglijden in metro stations en van andere trappen. (Ik heb hiervan ook een filmpje op mijn hyves gezet. Hij staat onder album: 'Werkweek Londen 2009') Op de pier waar het is gebeurt moet je je voorstellen dat het een soort brug is die naar beneden loopt van het plateau naar de pier. Hij wilde van de leuning van de brug afglijden en deed dat ook.

Oh dit had ik nog niet gezien! Denk er nu wel iets anders over. Maar alsnog vind ik het wel erg?voor hem

Esmee    posted on 17-05-2009 16:37
Poster: yogum

Dus ook met examen bezig? Ik begin morgen lekker met nederlands WOW Alhoewel dat nog wel meevalt. Dinsdag bio en woensdag natuurkunde en die zijn wat minder :S

nee gelukkig niet Happy, laughing
even wat laatste so tjes die wel belangrijk zijn mocht ik volgend jaar nog graag naar 4 vwo willen ipv blijven zitten en dan nog pw'en en dan eindelijk klaar Happy, laughing
nog 9 lessen frans, ik te; al af, lang leve hemelvaart :D
timmy90    posted on 17-05-2009 16:41
weet er iemand of je op i tunes met een gewone bankkaart ook kan kopen of niet?

greetz
Prozei    posted on 17-05-2009 16:47
Poster: timmy90
weet er iemand of je op i tunes met een gewone bankkaart ook kan kopen of niet?

greetz

ja dat kan met click en buy.
je koopt iets in de itunes store en het wordt automatisch afgeschreven van je rekening.
timmy90    posted on 17-05-2009 16:53
ik moet een account maken, maar gewone bankkaart (maestro) staat er niet tussen...
Prozei    posted on 17-05-2009 16:58
Poster: timmy90
ik moet een account maken, maar gewone bankkaart (maestro) staat er niet tussen...

in itunes niet.maar daar staat wel click and buy tussen.

http://www.clickandbuy.com/BE/nl/
hier?kan je?een account aan maken.
en met dit account kan je een itunes account aanmaken.
let wel goed op met je login en password.

je zou ook een itunes giftcard kunnen kopen.
Mod edit by Prozei on 17-05-2009 16:59 (17%)
timmy90    posted on 17-05-2009 17:04
maar een gewone bankkaart staat daar toch niet tussen als ik me niet vergis,

http://media.photobucket.com/image/fortis%20kaart/principessa_di_nesta/bankkaart.jpg

dit is een voorbeeld van een kaart, maestro vind ik echt niet tussen de mogelijkheden hoor...
Prozei    posted on 17-05-2009 17:15
zie het belgie heeft geen mogelijkheid voor automatische afschrijving.
dus je zal een itunes giftcard moeten kopen.http://www.apple.com/nl/itunes/whatson/gifts.html
timmy90    posted on 17-05-2009 17:18
aaaah rotte seg, echt dikke ***

toch bedankt prozei!
NielsR    posted on 17-05-2009 18:18
Iemand wolfram alpha al getest? Is wel vet, je moet maar is je geboortedatum ingven, weet je preceis hoe oud je bent en op basis van ip adres kom je ook te weten wat voor weer het toen was. Ook kun je hele zinnen ingeven of bv 2 dingen met elkaar vergelijken. Typ je bv "Apple IBM" krijg je een mooi kadertje waar je de 2 bedrijven met elkaar kun vergelijken. Je kunt bv ook voedingswaardes van een gerecht dat je maakt bereken, je geeft gewoon de verschillende indegri?nten met hun hoeveelheid in en voil?.

Maar 100% procent goed is ie ook niet, ik typ bijvoorbeeld belgium in en wat voor talen spreken we dan volgens hem:

languages | Dutch  (40%)  |  French  (35%)  |  Walloon  (9.7%)  
| Vlaams (9.2%) | Limburgisch (5.2%) | ...

Khad persoonlijk nog nooit van de taal waals, vlaams en limburgisch gehoord.

Ook een leuke, typ www.djresource.eu is in dan krijg je dit.

User edit by NielsR on 17-05-2009 @ 18:21:18 (9%)
OneSixty    posted on 17-05-2009 18:45
haha :D
ik leef 5837 dagen, lekker is dat Cool
ThijsG    posted on 17-05-2009 18:47
Met die site kan je echt vette dingen doen...
NielsR    posted on 17-05-2009 20:05
Poster: ThijsG
Met die site kan je echt vette dingen doen...

Idd, het is wel niet zo simpel als google en je moet je even verdiepen hoe het helemaal werkt. Ik denk dat het echt handig gaat zijn voor economisch en wetenschappelijk opzoekingswerk.
Wat ik ook vet vind is het vergelijken, check deze vergelijking.
Yorick    posted on 18-05-2009 05:13
21 Users online:

Yorick

20 guests

voel me zo alleen hierzo...
Synchronizer    posted on 18-05-2009 07:29
gek he op dat tijdstip Cool

139 Users online: 11 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 125.166
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.603.167