Poster: DjVictorF
Nee, hij stond op een pier en zag een glasplaat met rails. Hij dacht ik glij via die glasplaat naar beneden. Maar die glasplaat hield ineens op en dat zag hij niet en toen viel hij dus van 6 of 7 meter naar beneden. Hij is gelukkig al wel buiten levensgevaar!
Poster: Prozei
dat is toch behoorlijk stom.
mischien volgende x toch beter?luisteren naar de don't try this at home waarschuwing bij de jackass filmpjes.
met dit soort figuren heb ik absoluut geen medelijde
Hyves
?Tom was die dag al bezig met van dingen afspringen en van leuningen afglijden in metro stations en van andere trappen. (Ik heb hiervan ook een filmpje op mijn hyves gezet. Hij staat onder album: 'Werkweek Londen 2009') Op de pier waar het is gebeurt moet je je voorstellen dat het een soort brug is die naar beneden loopt van het plateau naar de pier. Hij wilde van de leuning van de brug afglijden en deed dat ook.
Poster: Snoey
Zal vast wel weer een discussie los barsten of excursie weken afgeschaft moeten worden.
Poster: Roov
Werkweek Londen (Griftland, Middelbaar onderwijs in Soest) :
"We liepen richting de Tower Bridge waar we met een pondje naar het parlementsgebouw zouden varen. Leek me wel leuk! Toch leuke afsluiting van de dag! Het duurde ongeveer een kwartiertje lopen en om 22:15 waren we op het plateau waar je de pier op loopt richting de pont. De Tower Bridge was heel mooi verlicht, dus ik maakte er een foto van. De foto mislukte dus ik maakte er nog maar 1. Na dat ik klikte op het knopje hoorde ik tegelijkertijd een soort plof. Kort daarna hoorde ik iemand gillen. Iemand riep: "TOM LIGT BENEDEN". Ik dacht wat is dit, dus ik liep naar de railing en keek naar beneden. Inderdaad... 6 a 7 meter lager lag daar Tom van Hamersveld. Hij lag helemaal stil en had een bloedplek op z'n hoofd... Ik keek om en ik zag veel mensen kijken. Een docente probeerde nog ervoor te zorgen dat niemand zou kijken. Een aantal meisjes begonnen te huilen. Ik stond een beetje stijf en ik wist niet echt wat ik dacht. Ik zag veel meisjes huilen... Het was echt vreselijk. Ik keek naar beneden en tom lag daar nog steeds. Koos van 't Hul was inmiddels met een aantal Duitse toeristen naar hem toe om EHBO toe te passen. Ik wist dat dit niet goed was wat er net was gebeurd. Iemand heeft 911 waarschijnlijk gebeld en de Ambulance kwam na ongeveer 6 minuten ter plekke. Het leek wel of elke minuut, 5 minuten duurde.. Voor m'n gevoel duurde het een kwartier voordat de eerste hulpdiensten ter plekke waren. Ik werd hierdoor een beetje gefrustreerd. Inmiddels waren ze er. Verder heb ik niet echt meegekregen wat er met Tom gebeurt is. Ik heb nog gezien hoe hij is gereanimeerd, en hierna zijn we met z'n alle naar een Tourist Point gelopen die speciaal voor ons was opengemaakt. Hier zaten we een half uurtje te wachten in ??n diepe stilte."
Behoorlijk heftig...
Poster: Prozei
het gaat toch om deze jongen?
wat betreft jackass heb ik toch wel aardig gelijk.
en hij deedt het niet om stoer de doen.
ik denk dat de mensen die dit filmpje bekijken er gelijk anders over gaan denken.
als je zulke dingen doet is het risico groot dat er wat misgaat.
en daarmee heeft?hij waarschijnlijk?leuke?werkweek van een groot aantal mensen om zeep geholpen.
en nee heb nog steeds geen medelijden.
nu gaat het een keer mis en dan moeten wij het gelijk zielig vinden voor die jongen.
Hyves
?Tom was die dag al bezig met van dingen afspringen en van leuningen afglijden in metro stations en van andere trappen. (Ik heb hiervan ook een filmpje op mijn hyves gezet. Hij staat onder album: 'Werkweek Londen 2009') Op de pier waar het is gebeurt moet je je voorstellen dat het een soort brug is die naar beneden loopt van het plateau naar de pier. Hij wilde van de leuning van de brug afglijden en deed dat ook.
Oh dit had ik nog niet gezien! Denk er nu wel iets anders over. Maar alsnog vind ik het wel erg?voor hem
Poster: yogum
Dus ook met examen bezig? Ik begin morgen lekker met nederlandsAlhoewel dat nog wel meevalt. Dinsdag bio en woensdag natuurkunde en die zijn wat minder :S
Poster: timmy90
weet er iemand of je op i tunes met een gewone bankkaart ook kan kopen of niet?
greetz
Poster: timmy90
ik moet een account maken, maar gewone bankkaart (maestro) staat er niet tussen...
languages | Dutch (40%) | French (35%) | Walloon (9.7%)
| Vlaams (9.2%) | Limburgisch (5.2%) | ...
Poster: ThijsG
Met die site kan je echt vette dingen doen...