De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (23/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

OneSixty    posted on 17-05-2009 00:35
Poster: DjVictorF
over 13 minuten 15.. yeaaaah mag ik nogsteeds niks

jeetje, ga feesten ofzo, niet zielig doen achter je pc !
of moet ik je zelf de deur uit trappen :p

ben by the way?sinds een half uur?ook officiel 1 jaar samen met mijn vriendin Happy, laughing
alleen jammer dat haar ouders na 1 jaar nogsteeds moeilijk doen over een heleboel dingen, had graag gehad dat ze eens mocht blijven slapen... of dat ze op zen minst wat langer mocht blijven vandaag, en morgen wanneer we echt een jaar samen zijn mag ze nieteens komen... kan wel janken Cool
tom-j    posted on 17-05-2009 00:43
Poster: Lightzone

ben by the way?sinds een half uur?ook officiel 1 jaar samen met mijn vriendin Happy, laughing
alleen jammer dat haar ouders na 1 jaar nogsteeds moeilijk doen over een heleboel dingen, had graag gehad dat ze eens mocht blijven slapen... of dat ze op zen minst wat langer mocht blijven vandaag, en morgen wanneer we echt een jaar samen zijn mag ze nieteens komen... kan wel janken Cool

praat eens met die ouders! heb zoiets ook weleens meegemaakt en achteraf kwam dat omdat die ouders mij eigenlijk helemaal niet zo goed kenden............
Dj_Fantasy    posted on 17-05-2009 00:48
Poster: djjw
Poster: Dj_Fantasy
Ben het al gewoon dat als ik bij mijn vader ben, meestal de weekends nogal saai zijn.

Zeg jij dan eens waar ik ergens kan uitgaan ehWinking my eye
en dan nog, op je eentje uitgaan is niet zo heel tof..

en uitgaan dan?

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 17-05-2009 @ 00:48:53 (11%)
OneSixty    posted on 17-05-2009 00:56
Poster: tom-j

praat eens met die ouders! heb zoiets ook weleens meegemaakt en achteraf kwam dat omdat die ouders mij eigenlijk helemaal niet zo goed kenden............

ben et ook van plan, maar het steekt heel wat moeilijker in elkaar dan dat het lijkt.
zo respecteren ze de mening van mijn vriendin zogoed als niet... bijna wreed gwn.
dus wie ben ik dan om hun te gaan zeggen wat ik ervan denk..
maar tegen mij zijn ze heel vriendelijk, maar om mijn rug om altijd maar problemen.
niet dat hun ouders iets tegen mij hebben, maar ze mag gewoon weinig.
maar zoals je al zegt, ik ga wel eens met hun praten, alleen nog een goed moment vinden.

maar zoals ik al zei, het steekt een pak moeilijker in elkaar als dat ik het nu vertel,?en ik wil er nu niet echt verder op ingaan :p
User edit by OneSixty on 17-05-2009 @ 01:00:11 (1%)
Convert    posted on 17-05-2009 01:44
Zo weer meer dan een dag terug uit Wenen Happy, laughing
Yorick    posted on 17-05-2009 04:55
kan niet slapen:o
Snoey    posted on 17-05-2009 06:54
Goh het is alweer licht buiten...
www.soundcloud.com/ten-hooven
timmy90    posted on 17-05-2009 08:57
Dj_Fantasy    posted on 17-05-2009 09:53
Poster: Snoey
Goh het is alweer licht buiten...

Dat betekent nog niet dat je dan moet opstaanWinking my eye
Goh waar is de tijd dat we nog met zijn alle zeiden GOEJEMOGGEL!:P
dj2dj.nl
Esmee    posted on 17-05-2009 10:01
Poster: timmy90
http://www.kapaza.be/Audio/CD_spelers/17614299/Pioneer_cdj_400.html

dit is schandalige verkoop!

en er is al een bod opgedaan van 925 euro WOW pfff

ik mag zo lekker frans gaan leren... heb morgen so. Wat ben ik blij dat ik volgend jaar eindelijk allemaal vakken mag laten vallen....en dus noooit meer frans heb Cool
Saskia    posted on 17-05-2009 10:16
Die mensen zijn echt dom Happy, laughing..

haha ja ik heb ook geen frans meer
heeeeeeeeeeeerlijk!
Bouncy    posted on 17-05-2009 10:24
Poster: Dj_Fantasy

Dat betekent nog niet dat je dan moet opstaanWinking my eye

Goh waar is de tijd dat we nog met zijn alle zeiden GOEJEMOGGEL!:P

Late Leeuw nummero 10
Dj_Fantasy    posted on 17-05-2009 10:30
Tegen morgen gelukkig eens helemaal niets te doen:P
Maar als je dan tegen dinsdag ziet..dan wordt je geven niet goed!!
Gelukkig donderdag & vrijdag geen school:d dan kan ik nog eens wat leuks gaan doen!
Bij ons is gelukkig Frans niet zoo moeilijk:d de leerkracht is zo achterlijk dat hij alle zijn toetsen,
gewoon kopieen zijn uit onze oefeningen..
dj2dj.nl
timmy90    posted on 17-05-2009 11:23
morge om? 7u beginnen werken...
Roov    posted on 17-05-2009 11:35
Werkweek Londen (Griftland, Middelbaar onderwijs in Soest) :

"We liepen richting de Tower Bridge waar we met een pondje naar het parlementsgebouw zouden varen. Leek me wel leuk! Toch leuke afsluiting van de dag! Het duurde ongeveer een kwartiertje lopen en om 22:15 waren we op het plateau waar je de pier op loopt richting de pont. De Tower Bridge was heel mooi verlicht, dus ik maakte er een foto van. De foto mislukte dus ik maakte er nog maar 1. Na dat ik klikte op het knopje hoorde ik tegelijkertijd een soort plof. Kort daarna hoorde ik iemand gillen. Iemand riep: "TOM LIGT BENEDEN". Ik dacht wat is dit, dus ik liep naar de railing en keek naar beneden. Inderdaad... 6 a 7 meter lager lag daar Tom van Hamersveld. Hij lag helemaal stil en had een bloedplek op z'n hoofd... Ik keek om en ik zag veel mensen kijken. Een docente probeerde nog ervoor te zorgen dat niemand zou kijken. Een aantal meisjes begonnen te huilen. Ik stond een beetje stijf en ik wist niet echt wat ik dacht. Ik zag veel meisjes huilen... Het was echt vreselijk. Ik keek naar beneden en tom lag daar nog steeds. Koos van 't Hul was inmiddels met een aantal Duitse toeristen naar hem toe om EHBO toe te passen. Ik wist dat dit niet goed was wat er net was gebeurd. Iemand heeft 911 waarschijnlijk gebeld en de Ambulance kwam na ongeveer 6 minuten ter plekke. Het leek wel of elke minuut, 5 minuten duurde.. Voor m'n gevoel duurde het een kwartier voordat de eerste hulpdiensten ter plekke waren. Ik werd hierdoor een beetje gefrustreerd. Inmiddels waren ze er. Verder heb ik niet echt meegekregen wat er met Tom gebeurt is. Ik heb nog gezien hoe hij is gereanimeerd, en hierna zijn we met z'n alle naar een Tourist Point gelopen die speciaal voor ons was opengemaakt. Hier zaten we een half uurtje te wachten in ??n diepe stilte."

Behoorlijk heftig...
User edit by Roov on 17-05-2009 @ 11:35:25 (1%)
Esmee    posted on 17-05-2009 11:36
goed nu ga ik me echt aankleden en daarna frans leren.. computers moeten worden afgeschaft... school leid er echt onder :')
dicipline... nog 4 weken dan vrij... zucht

Poster: Roov

"We liepen richting de Tower Bridge waar we met een pondje naar het parlementsgebouw zouden varen. Leek me wel leuk! Toch leuke afsluiting van de dag! Het duurde ongeveer een kwartiertje lopen en om 22:15 waren we op het plateau waar je de pier op loopt richting de pont. De Tower Bridge was heel mooi verlicht, dus ik maakte er een foto van. De foto mislukte dus ik maakte er nog maar 1. Na dat ik klikte op het knopje hoorde ik tegelijkertijd een soort plof. Kort daarna hoorde ik iemand gillen. Iemand riep: "TOM LIGT BENEDEN". Ik dacht wat is dit, dus ik liep naar de railing en keek naar beneden. Inderdaad... 6 a 7 meter lager lag daar Tom van Hamersveld. Hij lag helemaal stil en had een bloedplek op z'n hoofd... Ik keek om en ik zag veel mensen kijken. Een docente probeerde nog ervoor te zorgen dat niemand zou kijken. Een aantal meisjes begonnen te huilen. Ik stond een beetje stijf en ik wist niet echt wat ik dacht. Ik zag veel meisjes huilen... Het was echt vreselijk. Ik keek naar beneden en tom lag daar nog steeds. Koos van 't Hul was inmiddels met een aantal Duitse toeristen naar hem toe om EHBO toe te passen. Ik wist dat dit niet goed was wat er net was gebeurd. Iemand heeft 911 waarschijnlijk gebeld en de Ambulance kwam na ongeveer 6 minuten ter plekke. Het leek wel of elke minuut, 5 minuten duurde.. Voor m'n gevoel duurde het een kwartier voordat de eerste hulpdiensten ter plekke waren. Ik werd hierdoor een beetje gefrustreerd. Inmiddels waren ze er. Verder heb ik niet echt meegekregen wat er met Tom gebeurt is. Ik heb nog gezien hoe hij is gereanimeerd, en hierna zijn we met z'n alle naar een Tourist Point gelopen die speciaal voor ons was opengemaakt. Hier zaten we een half uurtje te wachten in ??n diepe stilte."

Behoorlijk heftig...

woww das ff schrikken dan WOW
User edit by Esmee on 17-05-2009 @ 11:38:13 (100%)
Remote    posted on 17-05-2009 11:59
Poster: timmy90
morge om? 7u beginnen werken...

Ik om 6u dus niet klagen Cool
yogum    posted on 17-05-2009 11:59
Poster: Esmee
goed nu ga ik me echt aankleden en daarna frans leren.. computers moeten worden afgeschaft... school leid er echt onder :')
dicipline... nog 4 weken dan vrij... zucht

Dus ook met examen bezig? Ik begin morgen lekker met nederlands WOW Alhoewel dat nog wel meevalt. Dinsdag bio en woensdag natuurkunde en die zijn wat minder :S
ThijsG    posted on 17-05-2009 12:05
zo lekker gisteravond 3 kwartier door de regen fietsen....snoeihard, met wat onweer. Eindelijk weer beetje warm nu;P.?
Was verder nog wel gezellig feest gister totdat we te horen kregen dat een vriend van mij zn huis niet meer in mag. Hij mag het gaan overleven met 14 euro op zak..Niks gezelligs meer aan...En nope dit is niet even een dag omdat zn ouders boos oppem zijn.
Poster:?Roov

Dat is wel echt heel hard...Ik hoop echt dat het goed met hem komt
En om toch nog even te laggen. Er zijn dus echt serieus mensen die 925 euro voor een 2ehands cdj400 bieden:p
Estacy    posted on 17-05-2009 12:36
Hopen maar dat het goedkomt met die Tom. En thijs, je vriend mocht het huis niet meer in??
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DjVictorF    posted on 17-05-2009 13:14

Behoorlijk heftig...

Ik schrok toch wel toen ik het hoorde! Ookal ken ik hem niet.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Saskia    posted on 17-05-2009 13:25
wow heftig.. hoe is het nu met hem dan..
tom-j    posted on 17-05-2009 13:31

Behoorlijk heftig...

SOW.......meteen je hele werkweek verpest! hoe is het nu met hem??
Roov    posted on 17-05-2009 14:01
Hij ligt nu op de intensive care, zijn hart heeft 2x stilgestaan. Als hij niet op z'n tas was gevallen was hij nu waarschijnlijk dood...
Remote    posted on 17-05-2009 14:04
6 minuten is enorm snel als je dat vergelijkt met hier in Belgi? maar inderdaad als je moet wachten duurt elke seconde precies een minuut, heb het ook al meegemaakt.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

97 Users online: 16 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 117.671
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.595.672

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy