Poster: ThijsG
Leuk opmaakbarretje derbijDie spellingscontrole maakt het wel leuk want mijn Apple onderstreept alle nederlandse woorden en DJR onderstreept de engelse wel
Poster: EsmeePoster: ThijsG
Eindelijk weer eens iets om lekker te feesten onder de 16. Vanmiddag naar een?party op beachclub Vroeger in zandvoort. Hardwell, Quintino en Afrojack.
Vanaf 14u tot 1u lekker toch:p.
Leuk opmaakbarretje derbijDie spellingscontrole maakt het wel leuk want mijn Apple onderstreept alle nederlandse woorden en DJR onderstreept de engelse wel
ik wilde er ook eerst heen gaan, maar t weer zit tegen en ik heb tennis training van 1 tot 2... dan naar huis + douchen ben ik rond 3 uur half 4 klaar, nou om er dan nog heen te gaan...
maar goed t was van fris toch? die hebben vaak genoeg feesten dus komt nog wel een andere keer
weet ik...we gaan ook gewoon eerst daar lekker met wat vrienden op het strand chillen (in de regen:p). De nodige voorbereidingen doen:p
Snoey wrom kwam jij daar niet draaien?
(ja ik had nu daar al moeten zijn maar iemand was kaartje kwijt)
nee is smack niet fris, maar is tot 1 uur dus kan je alsnog komen xD. Maar ik ken er wel meer die moesten tenissen dus niet konden:p
justin i know thx
Poster: Snoey
Wat een rotweer buiten
Poster: Dj_Fantasy
Een mijlpaal vooruit in de digitale wereld voor mij.
Dit is het eerste bericht hier op DJR vanaf mijn gloednieuwe Macbook:D
Poster: RoovPoster: Dj_Fantasy
Een mijlpaal vooruit in de digitale wereld voor mij.
Dit is het eerste bericht hier op DJR vanaf mijn gloednieuwe Macbook:D
Dus het is toch gelukt met internet op je macbook? :PEr zijn een paar ouders met een spraakgebrek als het gaat over wachtwoorden van draadloos internetAls je je ipv 1b en 2d schrijft 1b2b dan werkt het natuurlijk niet..maarja ik zit er EINDELIJK OP!!en potjandriedubbeltjes wat werkt het toch aardig fijn:D
Poster: DjVictorF
over 13 minuten 15.. yeaaaah mag ik nogsteeds niks
Poster: ccc
pfffffffffffffff lekker saai thuis op de zaterdagavond.
Poster: Dj_Fantasy
Ben het al gewoon dat als ik bij mijn vader ben, meestal de weekends nogal saai zijn.
Gelukkig dat ik nou wat kan piele met een demo van traktor pro, en met mijn macbook!