Poster: Estacy
'hou je aan de maximum snelheid'
wat is dan de maximum snelheid in de late leeuw
Poster: timmy90
mag je links naar 2dehands zoekertjes poste?
Poster: Laidbackmoet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
Poster: BouncyPoster: Laidbackde late kameel had ook gekund... of de lekker ruikende zak hooi ook... -_-back in NL btw! na een HEER-LIJ-KE vakantie in Normandie!
Poster: Tomazos
oke lol,
ach scooters:P, toen k 16 was had ik met een vriend van me een leuke machine gebouwd,
was een Aprillia SR love and peace edition,
70 cc polini evo max getuned
hpi binnen rotor
28mm Carberateur (stukje van frame moeten wegslijpen om het passend te krijgen)
malossi mhr uitlaat,
24 pk op een officiele testbank,
liep op de auto teller 145, en was in die tijd geen 1 scooter die sneller en harder trok, was hier in de regio
naja, die verhalen gingen rond van "ken je die scooter?" kreeg politie ook te horen dus die hielden me een keer aan voor rollerbank test op het bureau.. ik mee, ze kregen scooter niet gestart (moest starten met shoke open), dus ging weg voor technisch onderzoek, kreeg een scooter met kaal blok terug, en een doosje onderdelen stond voor me neus op tafel:P
maar kreeg wel complimenten van de technicsche dienst
edit:
en Toch kriebelt het wel weer om zoiets te bouwen, zo'n project,
ik heb nog een puch in de achtertuin staan (me 1e brommer), maar ik heb hem nooit laten schouwen (gewoon lui), dus zit geen kenteken op
Poster: Tomazos
ik kreeg vreemd genoeg geen boete, ze zeiden letterlijk: dat wij deze doos gaan vernietigen zal al pijn genoeg doen,
scooter heb ik gelijk doorverkocht, aangezien de lagers+krukass er nog wel inzaten, en de hpi ontsteking,
een andere jongen wou er weer een project mee gaan beginnen, het hele blok was aangepast,
die jongen woont hier in de buurd, maar ik heb die scooter nooit meer gezien,
Poster: DjVictorF
Edit: Wanneer wordt ik nou eens een keer pro?:P
Poster: tom-j
zolang jij die vraag blijft stellen: niet:p
Poster: Saskia
http://www.youtube.com/watch?v=sT8lM6b4kY8&NR=1
zeg nu maar eens dat ze niet kunnen zingen..
ik vind ze goeden grappig :P
Poster: Saskia
http://www.youtube.com/watch?v=sT8lM6b4kY8&NR=1
zeg nu maar eens dat ze niet kunnen zingen..
ik vind ze goeden grappig :P