Poster: Bartjens
Dani L heeft een poosje geleden een hele cd met onofficiele remixen (bootlegs) uitgebracht op internet, net als Vato pas gedaan heeft. Altijd makkelijk die cdtjes :P
Poster: DjVictorFZou je daar een linkje van kunnen sturen?
Poster: Look
Even 'Dani L bootlegs' googlen en je hebt 'm
Poster: Roov
Weet iemand waar ik van die send & return kabels voor mn efx kan kopen? En zijn die duur?
Poster: BouncyVan die aankoop ga je geen spijt krijgen (die iMac dan)!
Poster: Roov
Headphone heeft ie wel alleen is het een uitgang lijkt, me knap lastig om een headphone ingang te hebben, tenzij je je headphone als microfoon gebruikt
Poster: BastianPoster: BouncyVan die aankoop ga je geen spijt krijgen (die iMac dan)!Heb ik inderdaad niet! Ben er echt heel erg tevreden mee!Ook bewust gekozen voor iMac, zo vaak neem ik me computer ook niet mee on the road en vond de prestaties/prijs verhouding aantrekkelijker bij een iMacHet zelfde hier, iMac is heerlijk!
Poster: BastianPoster: BouncyVan die aankoop ga je geen spijt krijgen (die iMac dan)!Heb ik inderdaad niet! Ben er echt heel erg tevreden mee!Ook bewust gekozen voor iMac, zo vaak neem ik me computer ook niet mee on the road en vond de prestaties/prijs verhouding aantrekkelijker bij een iMacHet zelfde hier, iMac is heerlijk!Witte macbook hiero (A)
Poster: Tomazos
Gister met een jongen aangestaan, die draaide met platen.. naja nagezeten enzo met die gast in discotheek (draai ook door de weeks), werd ik, me baas en een vriend uitgenodigd om bij hem nog een drankje te doen..
naja daar aangekomen, Opzich had hij wel een vette dj booth,
Allen&health xone 92, 2 draai tafels, 1 denon, en een Effecten ding (zo'n touch pad),
kon het niet laten om weer eens met platen te draaien.. echt een paar jaar niet gedaan.. nooit langer dan 5 a 10 minute ofzo..
MAAR.. het ging echt vloeiend (beetje hardtrance/trance/progressive/hard jump/relaxte space house.. gewoon wat volwassener mysteryland e.d achtige muziek..)
en weetje.. ik vond het nog leuk ook om met platen te draaien:P ipv met cd's, had er echt lol in:P, ik was echt anti vinyl omdat ik het digitale van cd heel leuk vind..
maja, na even half uurtje draaien met platen bij hem is die mening totaal anders :D
ik vond het zo leuk, dat ik van hem een bak platen mag hebben als ik 2 platen spelers had,
gewoon voor thuis, ik zal niet voor publiek gaan draaien met platen ofzo.. hij wou wel dat ik op zijn feest ging draaien met platen.. dat heb ik dan voor 1xtje toegezegd
was om half 1 klaar met draaien, en ben net thuis, dus wel vermaakt
Poster: MaximDJ
Haha, en ga je nu meer met platen draaien..? en platenspelers aanschaffen??:P
Poster: Look
Even 'Dani L bootlegs' googlen en je hebt 'm
Poster: yogum
Heeft iemand ze toch nog voor mij? Heb gegoogled en gevonden maar de site waar hij ze heeft geupload heeft ze er al weer afgehaald...
Poster: Yorick
Hier luie hond:P
http://dj-dani-l.hyves.nl/blog/