Poster: ccc
Iemand die mij kan vertellen wat eigenlijk precies wordt bedoelt als dj's b2b draaien.
Ik doe wel altijd alsof ik weet wat ermee bedoelt maar ik weet het eigenlijk niet precies.
Poster: DjVictorF
Back 2 Back betekent dat je draait met z'n 2en achter 1 booth. Dit doen bijvoorbeeld Dolce & Alex Muller ook. Die draaien als Duo op een feestje b2b. Dit hebben Dj roov en ik ook gedaan laatst op Soestvrijstaal. Dan gooit de een een plaat erin moet de ander overgang maken naar andere plaat en dan mixed die ander weer in op die andere plaat. Hopelijk heb ik zo een beetje je vraag beantwoord?
Poster: Estacy
zucht... morgen weer naar school
Poster: Estacy
Ik denk dat voor het producen een iMac beter is, voor DJ is een Macbook slimmer
Poster: Bastian
Nou jongens ik voel me weer als een vis in het water als het op produceer gebied aan komt
In de bedroom studio:- iMac 24"- Logic Pro- M-Audio Axiom 61- NI Audio Kontrol 1Heb nu nog behringer monitors, wie weet over een tijdje switch over naar KRK maar nu eerst eens even een worden met het produceren wat natuurlijk een hele andere wereld is dan die schijfjes in een gleuf steken!
Poster: cccja heb ik ook weleens gehad, met name in het buitenland krijg ik een bericht soms meerdere keren bel anders KPN even en vraag of zij het kunnen oplossen!
jep. Dankje.
Edit:
Ik heb een probleem. Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe mobiele telefoon provider, namelijk KPN.
Nu had ik vanavond een gemiste oproep. En nu krijg ik om de 10 minuten een sms met de melding dat ik een gemiste oproep heb en de beller GEEN bericht heeft achter gelaten.
Iemand bekend met dit probleem?
Poster: Snoey
@cc
track 1
Joachem Geraud remix?
Poster: danielvds
die tweede track is volgens mij DJ Chuckie ft. Hardwell - Guess what
Poster: ccc
Ik vind namelijk geen geremixte versie van nothing else matters van hen.
Poster: Snoeythnx:D!
Ik heb hem gevonden?http://www.filestube.com/b075bfdd253132f503ea/go.html
Het is een gratis vrij gegeven bootleg, dus geen illegale download!?
Poster: Bartjens
Bedoel je niet de Billy The Klit Vs. Dani L Rmx van nothing else matters?
Poster: Snoey
Ik heb hem gevonden http://www.filestube.com/b075bfdd253132f503ea/go.html
Het is een gratis vrij gegeven bootleg, dus geen illegale download!