zo afgelope avond klusje gedaan hier in de buurd,
het was al heeeeel vroeg al heel druk, om 00.00u was de zaal al goed vol, (en de deur blijft open tot 02.00u, daarna mag je alleen nogmaar naar buiten..) ik en een vriend van me die het organiseerde hadden we echt zoiets van: als dit zo doorgaat dan gaat het niet passen,
ware +-1200 bezoekers, ramvol.. lekker commercieel en afentoe heel FOUT gedraaid (vengaboys - boom boom boom, Jacky wilson - reet petite, Rolling stones - cant get no.. e.d echt alles, ),
maar t was super vet!, heel snel achter elkaar door draaien, echt ALLES..
en publiek deed ook mee als je wat door microfoon riep..
ik wou Nirvana - smells like teen spirit, starten.. vlak voordat dat 'wilde stuk' komt zo: Het is zaterdag avond.. hoogkarspel.... we gaan springe!!!, en gewoon alle 1200 mensen te springen..
enige wat in me opkwam en bij een dj collega van mij: *kippevel* vet

ook als je gewoon voor een hoogte punt riep: put your hands up!, deed iedereen mee, of Danny de munk draaien - zo verdomd alleen.. gewoon muziek uitgooien en 1200 mensen wat gewoon continu door blijft zingen..
ook die red hot chilli peppers - Other side (hardcore/hardstyle remix) gedraaid waar ik paar postst hierboven om vroeg... dat dan heel publiek met aanstekers/mobieltjes omhoog staat en meezingt en daarna (ook de r&b reaggaeton kutjes) zwaar staan te stampe.... is onbetaalbaar
daar doe je het als dj voor.. voor de belevenis van mensen die losgaan op jou muziek

na zo'n avond denk je: dit wil ik me hele leven blijven doen