Poster: polly
is toch ook een vorbeeld
maar eerlijk is eerlijk
jou tekst is wel wat beter ja:p
Poster: DAW
Pff... vandaag weer een hobby dag... poging doen om de kabels onder de vloer weg te werken van de speakers en de pioneer set ... lets hope dat ik alle kabels weg gewerkt krijg ... laminaat ligt al weer voor een deel er uit (heb een hekel aan kabels in het zicht)
Pff... vandaag weer een hobby dag... poging doen om de kabels onder de vloer weg te werken van de speakers en de pioneer set ... lets hope dat ik alle kabels weg gewerkt krijg ... laminaat ligt al weer voor een deel er uit (heb een hekel aan kabels in het zicht)
Een audio en twee speaker kabels door de woonkamer heen is niet echt netjes, aangezien de pioneer set in de woonkamer staat moet het er wel netjes uitzien
Achter het audio meubel wil men niet kijken hoeveel daar ligt :P
zal zo we een foto'tje posten :P
--------------------
Edit
Hier nog druk bezig met de nieuwe speakers/booth in de eetkamer
Hier de kabelmeuk achter het audio meubel.
Muizen ? denk dat ik hier niet zoveel last van zal hebben, maar mocht er een kabel vervangen moeten worden dan haal je de boel gewoon los...
Belangrijkste is dat de kabels zoveel mogelijk uit het zicht zijn en het geluid in de eetkamer ook goed is
Hier de kabelmeuk achter het audio meubel.
Poster: Phenix
Wat voor speakers zijn dat trouwens, ze lijken namelijk op de topjes van de Syrincs set, maar zie geen sub?
Poster: Estacy
Die speakers heb ik ook! (van mijn vader gejat) gaan behoorlijk hard, en zuiver!
Poster: DjVictorF
Zo is mijn kamer ook zon beetje:P