De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 01-05-2009 22:35
En alweer editie 20 van de Late Leeuw!

De Officiele Nonsense uitlaat klep van djresource!
DE plek om ff lekker Dom Te Lullen over van alles en nog wat, serieus of on-serieus!
Geniet ervan, roddel awayyy! Let's Get The 20th part started!

maar eerst nog wel even de vaste regels:
  • GEEN Dubbel Postings 
  • GEEN Download Links naar illigale content
  • Houd het in de hand! we zijn hier met ze alle voor elkander!
  • Niet rijden onder invloed
  • Houd je aan de maximum snelheid
  • Vrij Veilig

Leesvoer Tip: Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen 

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19

moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat dit het best lopende topic van Djresource zou worden!..
my god, 20 delen en er komt geen einde aan CoolCool

ik zeg, Late Leeuw. 

Happy Birthsday ! 

User edit by Laidback on 01-05-2009 @ 22:42:25 (19%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 20) ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 07-05-2009 19:23
Poster: Saskia
ja
werken bij de luchtmacht :P?

Weervrouw ligt je ook welHappy, laughing
Lead    posted on 07-05-2009 19:29
Poster: Thomazos

lang leve mozilla firefox, nooit geen add's, heerlijk,

Dank je voor je support... Jij weet ons echt te motiveren.
Die adds zijn de reden dat we DJR kunnen laten draaien.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-05-2009 19:53 (100%)
Boyd    posted on 07-05-2009 19:42
Even iets rechtzetten, lead er staat Estacy boven de quote. Dit moet Tomazos zijn.....
Estacy    posted on 07-05-2009 19:48
Precies, ik vindt die Ads niet storend, al negeer ik ze compleet... klopt het dat DJR geld krijgt als er op zo'n link geklikt word? anders wil ik er best eens een paar keer op klikken!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stefjuuh    posted on 07-05-2009 19:56
Dit mag je als webmaster officieel niet toegeven en aansporen.....
Lead    posted on 07-05-2009 19:57
Het gaat bij advertenties inderdaad om kliks, niet om vertoningen. Maar in de gebruiksvoorwaarde staat duidelijk dat we mensen niet mogen stimuleren op de ads te klikken door oproepen te plaatsen of teksten naast de add te zetten in de trend van 'klik nu hier'... Dat je dit niet mag uitleggen heb ik nergens gelezen overigens. 

DJResource is wat ads betreft anders dan vele anderen, wij hebben de ads ingebakken in de site op nette plaatsen zonder dat ze in de weg staan. De meeste andere sites zijn om ads heen gebouwd, of ze zijn er plomp verloren zomaar onder of naast gezet.
Wij hebben de opmaak nooit aangepast aan de ads, maar hebben ads gebruikt die netjes passen op de plaatsen waar ze staan zonder dat daarvoor de opmaak aangepast moest worden.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-05-2009 20:00 (45%)
Winston    posted on 07-05-2009 20:05
Poster: ccc
Het volgende. Een kennis van mij is DJ, maar ik heb hem pas 1 keer ergens zien draaien.
Niks mis mee.

Maar wat mij irriteert is dat hij zich naar iedereen voor doet als een zeer goede proffesionele DJ.
Hij heeft zelfs heel veel boekingen. En draait op bekende feesten.

Het mooie eraan is, is dat ik bij elke boeking zijn naam niet zie staan. Als ik historie van feesten check, zie ik ook nergens zijn naam staan.

Zo zou hij vaker in Harders Plaza draaien, maar daar schijnen ze nog nooit van zijn naam gehoord te hebben.

Heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt? En hoe kan ik erachter komen hoe het precies zit?

Het is niet zo dat ik hem zwart wil maken of hem dit niet gun, maar het schijnt dus dat alles gelogen is en dus andere mensen voor liegt. En deze mensen ken ik weer en schenken/sponseren geld aan hem.

Ik heb hem zelf overigens nog niet geconfronteerd ermee.

Nooit meegemaakt, maar hij is dus eigenlijk oplichter. En je bent al achter zijn werkwijze.
Tic Toc
Convert    posted on 07-05-2009 20:12
Poster: Lead
Het gaat bij advertenties inderdaad om kliks, niet om vertoningen. Maar in de gebruiksvoorwaarde staat duidelijk dat we mensen niet mogen stimuleren op de ads te klikken door oproepen te plaatsen of teksten naast de add te zetten in de trend van 'klik nu hier'... Dat je dit niet mag uitleggen heb ik nergens gelezen overigens. 

DJResource is wat ads betreft anders dan vele anderen, wij hebben de ads ingebakken in de site op nette plaatsen zonder dat ze in de weg staan. De meeste andere sites zijn om ads heen gebouwd, of ze zijn er plomp verloren zomaar onder of naast gezet.
Wij hebben de opmaak nooit aangepast aan de ads, maar hebben ads gebruikt die netjes passen op de plaatsen waar ze staan zonder dat daarvoor de opmaak aangepast moest worden.

Ik vind die ads ook niet erg het is logisch dat DJR moet draaien, maar als ik een banner zie van een 1 of ander dj merk klik ik er nog wel eens op omdat ik benieuwd ben, alleen moslim girls heeft hier toch niks mee te maken :P (of zou dat komen door dat topic van Esmee waar ze het over dating hadden?)

Overgens vraag ik mij ook nog af hoe dat zit, als er zovaak geklikt wordt op zo'n banner, maakt google DJR zoveel per maand over of hoe werkt dat eigenlijk? Winking my eye
Lead    posted on 07-05-2009 20:16
We kunnen banners blokkeren als we weten naar welk domein ze verwijzen. Moslim dates advertenties lijken me inderdaad wat ongepast. Maar in principe staan we alle ads toe behalve een lijstje uitzondering. Dit kun je netjes aangeven. Maar daar is een apart topic\ voor om ongepastheden te melden Winking my eye

En maakte ze maar iedere maand geld over...
Let the BASS be louder
Snoey    posted on 07-05-2009 20:24
Volgens de islaam mogen meisjes niet daten, zij worden uitgehuwelijkt en mogen in de tussentijd niet daten met andere jongens.

Dan brand mij meteen de vraag: als die meiden zich daar aangemeld hebben, kunnen ze toch gelijk stoppen met het geloof. Branden in hel gaan ze dan toch wel, dus kan je beter hier helemaal los gaan. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
ccc    posted on 07-05-2009 20:34
Poster: Winston

Nooit meegemaakt, maar hij is dus eigenlijk oplichter. En je bent al achter zijn werkwijze.

Ja klopt, maar hoe kan ik hem het beste ontmaskeren?

Want ik heb het zojuist ook met een vriend besproken en hij vindt dit ook niet langer kunnen. Hij wordt namelijk door het bedrijf van die vriend van mij gesponsert.
En we willen niet zomaar naar hem toestappen en zeggen he je licht te boel op, we hebben al je boekingen gechecked en je draait nergens.

Hoe komen we achter wat hardere bewijzen?
Snoey    posted on 07-05-2009 20:39
Laat het rusten, jij weet van niks. Als je der mee gaat bemoeien dan is dat alleen maar in het nadeel van jezelf. 
Winston    posted on 07-05-2009 20:40
Je vraagt de promotors van party's waar hij zegt te hebben gedraaid om oud promotie materiaal, hopelijk hebben ze wat over, eventueel ook een statement van de line-up en wijst deze documenten aan de oplichter. Dan kun je hem vertellen dat de "sponsoring" ophoudt.
Tic Toc
ccc    posted on 07-05-2009 20:42
Poster: Snoey
Laat het rusten, jij weet van niks. Als je der mee gaat bemoeien dan is dat alleen maar in het nadeel van jezelf. 

Ik heb mede gezorgd dat hij gesponsert wordt.

En nu ik achter de waarheid begin te komen voel ik mij schuldig.
Ik wil niet dadelijk door het bedrijf worden aangekeken als mede oplichter.
Snoey    posted on 07-05-2009 20:45
Zolang jij geen cent gekregen heb, ben jij geen oplichter. Dan ben jij ook genaaid en dat kon je ook niet weten. Maar als je het beter lijkt te vertellen, dan moet je inderdaad alles gewoon vertellen. 
Tekhead    posted on 07-05-2009 21:12
zo snel ben je nog geen oplichter, en zeker niet als je ter goeder trouw gehandeld hebt
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 07-05-2009 21:16
Vandaag gedownload sets van:

Louis Puigi, resident van Club Space Miami, 4 tracks, 20 min. lekkere muziek, zijn overgangen klinken als die van Ashley Cool

Sasha, blijkt de cd involver te zijn in een radio uitzending, Cool ik zal later naar de overgangen luisteren of ik wat bijzonders kan afkijken.

Sunnery James & Ryan Marciano, klinkt lekker, ben nog bezig te luisteren
Tic Toc
DjVictorF    posted on 07-05-2009 21:39
Poster: ccc

Ik heb mede gezorgd dat hij gesponsert wordt.

En nu ik achter de waarheid begin te komen voel ik mij schuldig.
Ik wil niet dadelijk door het bedrijf worden aangekeken als mede oplichter.

Ik zou gewoon naar hem toegaan en rustig vragen. Hoe het nou echt inelkaar zit. Gewoon diep over het onderwerp ingaan tot hij vanzelf hapertWinking my eye Dan komt het er vanzelf wel uit! Doe gewoon alsof je heel geintresseerd bentWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 07-05-2009 21:41
maar daar kan je wel je vriend mee kwijt raken... (t was toch een vriend van je)

ThijsG    posted on 07-05-2009 21:48
kennis..
DjVictorF    posted on 07-05-2009 21:50
Poster: Esmee
maar daar kan je wel je vriend mee kwijt raken... (t was toch een vriend van je)

Ja maar als die vriend mensen 'oplicht' doordat hij wordt gesponserd met dingen die niet kloppen.. En als vriend kan je je vriend corrigeren! Je hoeft niet meteen tegen de andere dit allemaal te roepen. Maar je kan het gewoon navragen. En ik kan me er aan ergeren als mensen zeggen dat ze veel draaien op feesten en dat dat niet eens waar is..
polly    posted on 07-05-2009 21:53
Poster: DjVictorF

Ik zou gewoon naar hem toegaan en rustig vragen. Hoe het nou echt inelkaar zit. Gewoon diep over het onderwerp ingaan tot hij vanzelf hapertWinking my eye Dan komt het er vanzelf wel uit! Doe gewoon alsof je heel geintresseerd bentWinking my eye

je kan ook gewoon eens zeggen dat je met hem mee wilt.
DjVictorF    posted on 07-05-2009 21:56
Poster: polly

je kan ook gewoon eens zeggen dat je met hem mee wilt.

Je hoeft niet persee te zeggen dat je met hem mee wilt. Je kan ook gewoon zeggen van: "wanneer is je 1st volgende optreden? Dan kom ik eventjes naar je kijken! Ben wel benieuwd naar je skillsWinking my eye" Dan zal die het ook al redelijk warm krijgen..
Ashley    posted on 07-05-2009 21:57
Poster: Winston
Vandaag gedownload sets van:

Louis Puigi, resident van Club Space Miami, 4 tracks, 20 min. lekkere muziek, zijn overgangen klinken als die van Ashley Cool

Sasha, blijkt de cd involver te zijn in een radio uitzending, Cool ik zal later naar de overgangen luisteren of ik wat bijzonders kan afkijken.

Sunnery James & Ryan Marciano, klinkt lekker, ben nog bezig te luisteren

Wauw! Dat moet een compliment zijn! SmileNu wil ik die set best graag horen nu haha..
Maar wat nou als het lukt, mama?
polly    posted on 07-05-2009 21:59
Poster: DjVictorF

Je hoeft niet persee te zeggen dat je met hem mee wilt. Je kan ook gewoon zeggen van: "wanneer is je 1st volgende optreden? Dan kom ik eventjes naar je kijken! Ben wel benieuwd naar je skillsWinking my eye" Dan zal die het ook al redelijk warm krijgen..

is toch ook een vorbeeld
maar eerlijk is eerlijk
jou tekst is wel wat beter ja:p

91 Users online: 11 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 18.836
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.209