Poster: Saskia
ja
werken bij de luchtmacht :P?
Poster: Thomazos
lang leve mozilla firefox, nooit geen add's, heerlijk,
Poster: ccc
Het volgende. Een kennis van mij is DJ, maar ik heb hem pas 1 keer ergens zien draaien.
Niks mis mee.
Maar wat mij irriteert is dat hij zich naar iedereen voor doet als een zeer goede proffesionele DJ.
Hij heeft zelfs heel veel boekingen. En draait op bekende feesten.
Het mooie eraan is, is dat ik bij elke boeking zijn naam niet zie staan. Als ik historie van feesten check, zie ik ook nergens zijn naam staan.
Zo zou hij vaker in Harders Plaza draaien, maar daar schijnen ze nog nooit van zijn naam gehoord te hebben.
Heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt? En hoe kan ik erachter komen hoe het precies zit?
Het is niet zo dat ik hem zwart wil maken of hem dit niet gun, maar het schijnt dus dat alles gelogen is en dus andere mensen voor liegt. En deze mensen ken ik weer en schenken/sponseren geld aan hem.
Ik heb hem zelf overigens nog niet geconfronteerd ermee.
Poster: Lead
Het gaat bij advertenties inderdaad om kliks, niet om vertoningen. Maar in de gebruiksvoorwaarde staat duidelijk dat we mensen niet mogen stimuleren op de ads te klikken door oproepen te plaatsen of teksten naast de add te zetten in de trend van 'klik nu hier'... Dat je dit niet mag uitleggen heb ik nergens gelezen overigens.
DJResource is wat ads betreft anders dan vele anderen, wij hebben de ads ingebakken in de site op nette plaatsen zonder dat ze in de weg staan. De meeste andere sites zijn om ads heen gebouwd, of ze zijn er plomp verloren zomaar onder of naast gezet.
Wij hebben de opmaak nooit aangepast aan de ads, maar hebben ads gebruikt die netjes passen op de plaatsen waar ze staan zonder dat daarvoor de opmaak aangepast moest worden.
Poster: Winston
Nooit meegemaakt, maar hij is dus eigenlijk oplichter. En je bent al achter zijn werkwijze.
Poster: Snoey
Laat het rusten, jij weet van niks. Als je der mee gaat bemoeien dan is dat alleen maar in het nadeel van jezelf.
Poster: ccc
Ik heb mede gezorgd dat hij gesponsert wordt.
En nu ik achter de waarheid begin te komen voel ik mij schuldig.
Ik wil niet dadelijk door het bedrijf worden aangekeken als mede oplichter.
Poster: Esmee
maar daar kan je wel je vriend mee kwijt raken... (t was toch een vriend van je)
Poster: DjVictorF
Ik zou gewoon naar hem toegaan en rustig vragen. Hoe het nou echt inelkaar zit. Gewoon diep over het onderwerp ingaan tot hij vanzelf hapertDan komt het er vanzelf wel uit! Doe gewoon alsof je heel geintresseerd bent
Poster: polly
je kan ook gewoon eens zeggen dat je met hem mee wilt.
Poster: Winston
Vandaag gedownload sets van:
Louis Puigi, resident van Club Space Miami, 4 tracks, 20 min. lekkere muziek, zijn overgangen klinken als die van Ashley
Sasha, blijkt de cd involver te zijn in een radio uitzending,ik zal later naar de overgangen luisteren of ik wat bijzonders kan afkijken.
Sunnery James & Ryan Marciano, klinkt lekker, ben nog bezig te luisteren
Poster: DjVictorF
Je hoeft niet persee te zeggen dat je met hem mee wilt. Je kan ook gewoon zeggen van: "wanneer is je 1st volgende optreden? Dan kom ik eventjes naar je kijken! Ben wel benieuwd naar je skills" Dan zal die het ook al redelijk warm krijgen..