Poster: Bouncy
Naar welke standaard gaan we dan? die kutdingen van DENON? dat speelgoed van NUMARK?Of gaan we allemaal massaal digitaal draaien met tijdcode en komen de draaitafels weer terug?Lijkt me allemaal beetje ongeloofwaardig verhaal eigenlijk, maar het zou waar kunnen zijn, k denk het niet, maar dannog horen we het snel genoeg van lead!
Poster: Laidback
maar panasonic,sharp en pioneer zitten toch al een geruime tijd samen ?Pioneer Kuro's zijn gewoon Panasonic schermen in een ander jasje..
Poster: Lawrenz
maar panasonic,sharp en pioneer zitten toch al een geruime tijd samen ?Pioneer Kuro's zijn gewoon Panasonic schermen in een ander jasje..
Inderdaad, en Pioneer en Sharp gingen samenwerken om Blu-Ray spelers te maken.
Poster: Laidback
.jep!en daar slagen ze behoorlijk in!tevens zijn de prijzen van de KURO lijn ook echt drastisch aan het zakken.. was het 50" model eerst nog tussen de 5500 en 6500 euro, staat hij nu al voor rond de 2500/3000 euro in je woonkamer! ..
De naam PIoneer voor de DJ lijn houdt op te bestaan en wordt dan veranderd tot Sharpio. En we mogen straks sterk de heel erg betaalbare SharPio CDJ-1000MK4 verwachten. OP deze kun je zowel digitaal draaien of ouderwets met cd's/mp3 cd's.
Poster: WinstonPoster: Laidback
.jep!en daar slagen ze behoorlijk in!
De naam PIoneer voor de DJ lijn houdt op te bestaan en wordt dan veranderd tot Sharpio. En we mogen straks sterk de heel erg betaalbare SharPio CDJ-1000MK4 verwachten. OP deze kun je zowel digitaal draaien of ouderwets met cd's/mp3 cd's.
heb jij hier een bron van'?
Poster: mp
....Pioneer zou zijn overgenomen door Sharp electronics,
en ze zouden van plan zijn het hele dj gebeuren op te doeken en zich volledig op TV's en andere home audio te richten....
Dit is geen roddel die ik zomaar ergens heb opgevangen, maar heb een kameraad die voor pioneer werkt en hij wist het me te zeggen...
dat zou ook de reden zijn van de prijsverhogingen bij pioneer
bij ons in belgïe raak ik zelfs niet via de groothandel aan CDJ400's
omdat zij vinden dat pioneer te duur is geworden .
de prijs/kwaliteit ligt ver buiten proportie gaven ze me als reden...
Naar welke standaard gaan we dan? die kutdingen van DENON? dat speelgoed van NUMARK?
Poster: Lead
Over plasma, Pioneer heeft altijd eigen panelen ontwikkeld en zeker GEEN Panasonics gebruikt.
Poster: Convert
Ff offtopic, ik vind Panasonics eigenlijk wel beter dan Pioneer op gebied van plasma tv's etc. :P
Poster: Prozei
dan heb je ze nog nooit naast elkaar gezien
Naar welke standaard gaan we dan? die kutdingen van DENON? dat speelgoed van NUMARK?Of gaan we allemaal massaal digitaal draaien met tijdcode en komen de draaitafels weer terug?Lijkt me allemaal beetje ongeloofwaardig verhaal eigenlijk, maar het zou waar kunnen zijn, k denk het niet, maar dannog horen we het snel genoeg van lead!
Poster: Xtremer
Juist, de Sharpio CDJ-1000 MK4