pioneer overgenomen, Pro dj op de helling (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

mp    posted on 30-04-2009 21:58
heb een ietwat onrustwekkend bericht gekregen van vrienden,
Pioneer zou zijn overgenomen door Sharp electronics,
en ze zouden van plan zijn het hele dj gebeuren op te doeken en zich volledig op TV's en andere home audio te richten...

Dit is geen roddel die ik zomaar ergens heb opgevangen, maar heb een kameraad die voor pioneer werkt en hij wist het me te zeggen... dat zou ook de reden zijn van de prijsverhogingen bij pioneer

bij ons in belgïe raak ik zelfs niet via de groothandel aan CDJ400's
omdat zij vinden dat pioneer te duur is geworden .
de prijs/kwaliteit ligt ver buiten proportie gaven ze me als reden...

(de man waarvan ik het nieuws opving, is  intussen buitengegooid bij pioneer,wou zich waarschijnlijk wreken,en die groothandel is wel degelijk officieel distributeur van pioneer, hebben intussen terug 400's in stock...)

elke dag is een feest!!
User edit by mp on 01-05-2009 @ 10:36:51 (36%)

What do you think about pioneer overgenomen, Pro dj op de helling ??

Vote :   

SoundExpander    posted on 01-05-2009 16:37

Zie hier de Sharpio CDJ1000MK4!!! XD
brecht    posted on 01-05-2009 16:48
Haha, Pioneer mag dan nog overgenomen zijn.... Dat zal zo rap niet aan de mens zijn neus gehangen worden, enkel de top zal daarvan op de hogote gebracht worden. Pioneer uit dj producten? Never
Hoeveel geld gaan ze daarmee wel niet mislopen. Sorry Pioneer is en blijft de master in cd-spelers. Ondanks de prijsverhogingen... Natuurlijk is denon ook wel goed mj..

On topic... Dit is complete bullshit!

Edit: Die Sharpio CDJ1000MK4 mogen ze van mijn part tegen de muur gooien, zo'n lelijk ding. Precies een koolsound :d
User edit by brecht on 01-05-2009 @ 16:49:25 (30%)
niiicola    posted on 01-05-2009 16:54
Hier is volgensmij niks van waar hoor!!
Gewoon.
Winston    posted on 01-05-2009 17:00
Poster: brecht

Edit: Die Sharpio CDJ1000MK4 mogen ze van mijn part tegen de muur gooien, zo'n lelijk ding. Precies een koolsound :d

Ik had ook meer van verwacht qua looks. Maar het is Pioneer kwaliteit alleen ander jasje en andere naam. Jij zoekt ruzie met alle Pioneer liefhebbers hier op het forum en dat zijn er veel. Dus opgepast.Cool
Tic Toc
Estacy    posted on 01-05-2009 17:06
inderdaad! precies een koolsound! hij lijkt verdacht veel op die koolsound cdj-600!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
brecht    posted on 01-05-2009 17:06
Ik boel zoekken tegen pioneer liefhebbers echt niet. Kvind die look van die sharpio ronduit lelijk. Natuurlijk ng niet in men handen gehad. Kvind pioneer zelf super!!!  Alleen dit is afschuwelijk vind ik :d
Bouncy    posted on 01-05-2009 21:18
Poster: soundcollector
Poster: Bouncy
Naar welke standaard gaan we dan? die kutdingen van DENON? dat speelgoed van NUMARK?

Of gaan we allemaal massaal digitaal draaien met tijdcode en komen de draaitafels weer terug?

Lijkt me allemaal beetje ongeloofwaardig verhaal eigenlijk, maar het zou waar kunnen zijn, k denk het niet, maar dannog horen we het snel genoeg van lead!

Op technologisch vlak staat denon verder als pio... Pio weet gewoon de belangrijke dingen te selecteren die je nodig hebt...

Denon geeft je gewoon alles van functies die er zijn...

Vind deze opmerking over Denon en Numark alweer redelijk laag. Tzal de leeftijd wel zijn zeker...

Ik weet effe niet in welke bui ik was toen ik die opmerking typte... maar ik heb een klein beetje trauma's van denon, en met numark is niks mis (op de looks na dan)

qntr0l    posted on 01-05-2009 21:38
Poster: Winston

Ik had ook meer van verwacht qua looks. Maar het is Pioneer kwaliteit alleen ander jasje en andere naam. Jij zoekt ruzie met alle Pioneer liefhebbers hier op het forum en dat zijn er veel. Dus opgepast.Cool

Ik had niet gezien dat er ook nog een eerste pagina was in dit topic en schrok me rot toen ik dit las Cool
DiVario    posted on 01-05-2009 22:13
Poster: SoundExpander

Indd een grappige fake pioneer in een koolsound jasje.
Ahjaa. de grafische sector moet ook draaiende blijven..
Practise makes perfect!
Ilja    posted on 01-05-2009 23:44
Ik heb helaas zo'n idee dat Pioneer zijn eigen graf begon te graven toen ze de prijzen omhoog gooiden. Cool
ianroma    posted on 02-05-2009 00:54
Poster: SoundExpander

haha Kom op dit is gewoon een zelf gefotoshopt dingetje. De gaten van de jog zitten scheef en dat middelste met Vinyl er op zit niet eens netjes in het midden. Als je het aan mij vraagt hoeven wij nog lang geen afscheid te nemen van de CDJ's en DJM's.
Lead    posted on 02-05-2009 10:17
Laten we de roddels stoppen...

Pioneer is NIET overgenomen en heeft NIET voorhande om te stoppen met DJ Gear.
Pioneer is WEL gestopt met plasma en LCD.

De speler hierboven afgebeeld is FAKE en bestaat dus NIET.

De rest zijn roddels en die verspreiden we hier niet, we houden het hier op feiten...

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

269 Users online: 68 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 6.176
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.479.949