Poster: brecht
Edit: Die Sharpio CDJ1000MK4 mogen ze van mijn part tegen de muur gooien, zo'n lelijk ding. Precies een koolsound :d
Poster: soundcollectorPoster: Bouncy
Naar welke standaard gaan we dan? die kutdingen van DENON? dat speelgoed van NUMARK?Of gaan we allemaal massaal digitaal draaien met tijdcode en komen de draaitafels weer terug?Lijkt me allemaal beetje ongeloofwaardig verhaal eigenlijk, maar het zou waar kunnen zijn, k denk het niet, maar dannog horen we het snel genoeg van lead!
Op technologisch vlak staat denon verder als pio... Pio weet gewoon de belangrijke dingen te selecteren die je nodig hebt...
Denon geeft je gewoon alles van functies die er zijn...
Vind deze opmerking over Denon en Numark alweer redelijk laag. Tzal de leeftijd wel zijn zeker...Ik weet effe niet in welke bui ik was toen ik die opmerking typte... maar ik heb een klein beetje trauma's van denon, en met numark is niks mis (op de looks na dan)
Poster: Winston
Ik had ook meer van verwacht qua looks. Maar het is Pioneer kwaliteit alleen ander jasje en andere naam. Jij zoekt ruzie met alle Pioneer liefhebbers hier op het forum en dat zijn er veel. Dus opgepast.
Poster: SoundExpander
Zie hier de Sharpio CDJ1000MK4!!! XD
Poster: SoundExpander
Zie hier de Sharpio CDJ1000MK4!!! XD