Ik zit al een tijdje te zoeken naar een MIDI-keyboard, heb ook aal eerder een topic aangemaakt over de M-audio KeyRig 49.
Maar ik zag ineens deze Behringer UMX 61 staan voor ongeveer een redelijke prijs. Heeft een parameters e.d. wat de M-Audio Keyrig 49 niet heeft. Ook heeft hij 61 toetsen i.t.t. 49 van de M-Audio.
Maar, is Behringer wel een goed/betrouwbaar merk? Heeft er iemand ervaring met de aanslag van de toetsen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Dia
What do you think about Behringer UMX 61 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
maar de aanslag, weet iemand daar misschien wat van? want dat is het enige wat me nu nog tegenhoudt van kopen!
groetjes,
Guido
(P.S. Hier in de buurt hebben wij geen winkel waar ze hem verkopen, dus kan hem ook niet uitproberen ) Neem aan dat de aanslag hetzelfde is als de UMX 25/49 toch?
ik heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden over, ik gebruik hem vrij regelmatig. en idd de aanslag is precies het zelfde als bij een 25 en 49 heb zelf ook een 25 gehad en merk weinig verschil tussen de 25 en 61 alleen dat de 61 net iets meer toetsen heeft haha
dank je R-force! maar de aanslag is fijn? been geen pianist of iets, maar hoop dat je er wel fijn op kunt spelen, en niet van die houterige toetsenaanslag hebt?
dat is waar natuurlijk, maarja, ik wil altijd 100% zeker zijn of iets goed is als ik het koop! . Ben dus bijna zeker van dat ik deze koop, maar wil dat dus nog even weten voordat ik hem koop!
Ohja, en:"Is het makkelijk te gebruiken in FL Studio(8.0XXL)? Lijkt me ook een handig weetje
oke dan mensen, ben er nu toch wel heel zeker van dat ik dit keyboard ga halen! :P Bedankt voor het overhalen dan maar, maar vooral voor alle info die ik nodig had!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community