Ik ben Delano ... 20 jaar oud,ik heb vroeger al gedraaid met spullen,daarna ben ik helemaal gestopt omdat het toch weer ging kriebelen.Wil ik het nu sirrieus aan pakken...
Jullie horen van me Gegroet Delcone!
What do you think about Voorstellen: Delano ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bedankt Zoals sommige mensen wel gelezen hebben in een ander forumpost,heb ik dus de DJM-700 besteld,ik verwacht hem volgenden week te hebben:D Over 2/3 weken als me loon binnen is bestel ik de CD-j,s (nee dat kan ik niet van 1 maand loon kopen haha was het maar zo)
User edit by Delcone on 09-05-2009 @ 10:43:29 (73%)
Hallo vandaag is eindelijk de dag dat ik de 700 in ontvangst mogt nemen,er waren problemen bij DHL Maar het is er eindelijk ! De dj tafel ziet ook al lekker op!
Ja zeker wel ik sluit hem nu zo lang effe aan op me laptop,effe kijken wanneer ik de cdj,s haal De website is zeer vertrouwbaar dus gewoon,goed spul voor weinig geld het komt trouwens bij Zomo vandaan,gewoon een pioneer dealers?
User edit by Delcone on 30-05-2009 @ 15:02:16 (35%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.