De wereld op zn kop: Betalen om te draaien (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 29-04-2009 15:32
Zoals de titel aangeeft, de wereld op z'n kop? Ik ga geen namen noemen, dat is nutteloos, maar momenteel is er een on line dance station dat zijn deejays aan het station laat betalen om te mogen draaien? Ik bedoel, dan ben jij deejay, je levert een product, je mix of radioshow, en dan moet je het station betalen die met jouw veren loopt te pronken? Cool Nog ff en jij moet betalen om in een club te draaien. Ze huren je in en je moet geld meebrengen? Okay, dan mag het station een goede naam en reputatie hebben, maar die heeft het wel gekregen door de deejays, een station zonder deejays is helemaal niks, da's als een BH zonder tieten. CoolNada, noppes, niks dus. Hoe je het ook wil zien, ik vind het een waardeloze en belachelijke manier van omgaan met elkaar, een belachelijke manier van werken en een foute ontwikkeling voor deejays. Of zie ik het verkeerd? Cool
User edit by ArCee on 29-04-2009 @ 15:33:14 (5%)

What do you think about De wereld op zn kop: Betalen om te draaien ??

Vote :   

Snoey    posted on 01-05-2009 15:39
200? Dan ga ik zelf liever een avondje feesten ergens, heb ik een leukere avond :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 01-05-2009 17:11
Maar je naam is dan wel bekend! Investeren heet dat!
Snoey    posted on 01-05-2009 17:17
mischien als je primetime op de mainstage draait. En dan nog heb je geen fans niks, ben je een one day fly. En bekend worden is voor mij minder belangrijk dan de lol die ik kan hebben.
www.soundcloud.com/ten-hooven
sanderk    posted on 01-05-2009 17:34
Tsjah vind wel dat je naam mischien wat meer bekender wordt
Ik weet niet wat voor bedragen er betaald moet
worden maar eigenlijk is het te gek voor woorden .......
ArCee    posted on 02-05-2009 15:43
Poster: Snoey
200? Dan ga ik zelf liever een avondje feesten ergens, heb ik een leukere avond :P

Cool
XMatiC    posted on 12-05-2009 20:05
betalen OM te draaien?  ,
maar betalen om te draaien dat is toch heel stom

Je gebruikt je gear , cd's ,je draait zelf, miss ook licht,ect... dat slijt : daarvoor wil je toch dat ze je betalen , nee dan betaal zij ze (de organisatie) ik vin dat niet kunnen
& vind het nogal raar :
www.youtube.com/LennertDJ
Stefjuuh    posted on 12-05-2009 20:34
Poster: XMatiC
betalen OM te draaien?? ,

Je gebruikt je gear , cd's ,je draait zelf,?miss ook licht,ect... dat slijt : daarvoor wil je toch dat ze je betalen , nee dan betaal zij ze (de organisatie) ik vin dat niet kunnen
& vind het nogal raar :

Weet ik meteen wat ik op mn factuur ga zetten, 1 tot 2 cent per uur CD-slijtage..!
DAW    posted on 12-05-2009 22:09
Poster: XMatiC
betalen OM te draaien?  ,

Je gebruikt je gear , cd's ,je draait zelf, miss ook licht,ect... dat slijt : daarvoor wil je toch dat ze je betalen , nee dan betaal zij ze (de organisatie) ik vin dat niet kunnen
& vind het nogal raar :

Volgens mij hoef je je gear niet mee te nemen enkel je HP en CD's of vinyl Winking my eye

Weet niet wat het tarief is wat ze vragen om er te mogen draaien. Als het een paar tienen is dan kan ik best begrijpen dat je als startend DJ dit gaat doen. Promoten van je zelf als started DJ is heel belangrijk.
http://EOSfotografie.nl
carlosa    posted on 13-05-2009 00:59
hmmm grappig...als je nou niet betaald zou krijgen zou ik nog zeggen van OK.. maar zelf betalen.hahah..dat is echt vreemd...
CaSE    posted on 18-05-2009 00:27
Poster: Stefjuuh

Weet ik meteen wat ik op mn factuur ga zetten, 1 tot 2 cent per uur CD-slijtage..!

Afschrijving heet dat, dat vereken je weer in je kostprijs..

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

385 Users online: 291 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 54.428
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.819