hallo, ik ben sinds ongeveer een jaar geïteresseerd in dj-ing enz. en heb me daarom een half jaar geleden de Hercules DJ console RMX gekocht. Het is een prachtig ding om mee te starten en ik heb er niets slechts over te zeggen maar de functies zijn nogal beperkt. Nu zou ik graag willen uitbreiden (men RMX als mixer blijven gebruiken) en 2 cd spelers kopen. Men budget is niet zo groot maar tweedehands is ook goed. Kunnen jullie me enkele dingen aanraden?
alvast thanx :d
What do you think about Uitbreiding dj set ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je naar gewone CD's wil overschakelen zou ik toch voor een andere mixer gaan. Volgens mij kun je die RMX ook alleen als dj mixer gebruiken in combinatie met timecode.
Voordelen van Timecode: geen idee, heb er nooit mee gewerkt.
Ik denk alleen dat je je budget iets moet verhogen, anders hebben de cd-spelers echt neit emer functies dan je rmx nu heeft, op het iets grotere jog na.
Poster: Estacy Als je naar gewone CD's wil overschakelen zou ik toch voor een andere mixer gaan. Volgens mij kun je die RMX ook alleen als dj mixer gebruiken in combinatie met timecode.
Voordelen van Timecode: geen idee, heb er nooit mee gewerkt.
na een hlfjaar uitbrijden ik zou nog doorsparen krantenwijkje nemen om vervolgens bijv. twee keer axis 4/9 arc 3 een iq2 + usb dan heb je een leuke degelijke set kun je nog steeds digitaal werken
Wat dJORD boven mij zegt lijkt me echt heel erg verstandig. Je hoeft niet voor de iq2 te gaan, maar als je digitaal wil blijven mixen is een mengtafel met usb (midi) erg handig. Nog een goedkope variant hiervoor is de Numark DXM01 USB.
Tim
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.952 days. Post CommentThat would be 198.4 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...