Ik heb bijna het geld voor een DJM700! Eindelijk!, alleen zag ik staan dat de 700 wat mindere faders heeft dan de DJM800.. Scheelt dit echt veel of valt het wel mee?. En heeft iemand toevallig foto's van zijn CDJ800mk2's met zijn DJM700 mixer? ik wil daar wel is pictures van zien! Hoor het graag!.
What do you think about Pioneer DJM-700 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
als ik een mixer uit zou moeten kiezen, welke ik ook wilde, zou het een Dateq Vibe worden. Van het geld dat ik bespaar op een DJM kan ik mooi een effectenbak kopen, voila, een djm killer is born! En over dat bier: lang niet iedereen weet dat je drinken uit de buurt van mixers moet houden. Bijv. voor een drive-inn is een dateq toch echt ideaal, want elke malloot kan em bedienen zonder em stuk te maken
heb zelf jaren een vibe gehad, superieuer geluid en draait verder perfect... nadeel is dat er veel teveel knoppies op zitten die je overwacht indrukt... maar dat is eigenlijk een kwestie van ff wennen...
de dateq is ook een stuk robuuster trouwens... maar de djm draait ook weer erg lekker...
kijk ook eens naar een Rodec, net zo degelijk als dateq!!! en alle mogelijke aansluitingen voor effectenbakken ed...
conclusie: koop waar je je eigen geod bij voelt...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.