Poster: Tizio
Ook voor 800 euro meer tegenwoordig?
(ookal is het maar net hoeveel je er voor over hebt..)
Poster: Ilja
Vraagje, weet iemand van jullie waar ik onderdelen voor DJM 700 kan kopen, ik heb namelijk een nieuwe filter nodig ( de filterdial is losjes geworden en door die reden pakt hem zeer slecht.
2de hands met nog een halfjaar garantie ( ze kunnen het kosteloos repareren, maar het duurt 3 weken en ik wil niet weer zonder een mixer ).
Poster: WalterRavensberg
wat betreft features en gebruiksgemak heeft pioneer leuke mixers... helaas laat de kwaliteit veel te wensen over.
Meer dan 50% van alle pioneer mixers welke professioneel gebruikt worden zijn het 1e jaar naar de kl*te. vergelijk dit met bv een dateq of een rodec... die hebben hooguit pas na een jaar of 5 een nieuw schuifje nodig...
Zelf zou ik het liefst de djm800 aanschaffen omdat hij zo lekker draait. alleen als ik de reacties hoor van professionele reparatiediensten kan pioneer nog steeds geen degelijke mixers bouwen.
vergelijk alleen de geluidskwaliteit eens van een pioneer met een rodec. pioneer haalt het simpelweg niet...
Zelf draai ik nu met een dateq 7.3 een dijk van een mixer. helaas zonder de leuke pio-effecten maar wel erg betrouwbaar.
ze zien er uit als of?ze?uit jaar 0 komen,.?????
BTW je zegt over glas bier overheen, hoe haal je het uberhaupt in je hoofd om met drank in de buurt van DJ apparatuur te komen.?