Poster: Ran-D
@ djdolivieira: Jij hebt natuurlijk ook liever een DJM-800 dan een DJM-700. Ik weet 100% zeker van wel. Daarom, en die paar?honderd euro'tjes meer heb ik er wel voor over! 
Nee Vriend, Anders had ik hem wel gehaald.
Jij begint deze topic toch. Jij vraag toch wat de verschillen zijn. Maar als jij hem zo graag wil dan haal je?die DJM800?toch. Je doet nou net of ik je die DJM800 niet gun. Het jou geld en koop er mee wat jij wil. En het zijn er niet een paar keer 100, doe maar 7 keer 100. Ook bij tonecontrol. Het is verder een heel goed mengtafeltje. De Vlaggeschip onder de Pioneersmixers oftewel Clubstandaard. Maar er zitten dingen op die je toch niet gaat gebruiken.
Ik draai ook Hiphop & R&B (Urban), naast House. En sommige effecten grebruik je niet. Geld troowens ook voor de DJM700 en de EFX1000.?
Ik draai maandelijks wel minstens 3 keer op de?DJM800 dus ken allerbij de mengtafels en weet de verschillen en overeenkomsten. Ben trouwens een Pioneer freak. Ik hou voor thuis gebruik dat geld lekker in me zak. ga ik mijn derde?CDJ1000 van kopen. En misschien verklaren sommige me ook voor gek om een derde CDJ1000 te kopen voor thuis. Maar daar hecht ik weer waarde aan. En voor die paar keer dat ik men hebbe en houden mee moet nemen op karwij draai ik lekker met mijn DJM700.

??