OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zie geen Redsound Soundbite op die site van je link staan maarja. Ik zou voor keuze 1 gaan omdat je dan 2 apparaten en ik vind het leuker om met meerdere apparaten te werken dan van allerlei apparaten in een. Maar ik kan niks over de kwaliteit van alle drie de apparaten zeggen.
Jij hebt het over de infader, een mixer van Redsound met 3 x-faders ja... Maar ik bedoel de C-Loops, en vooral de opvolger daarvan (staat niet op de Redsound-site), de Soundbite
Tijdelijk budget in combinatie met ongeduld .. Ik wil sowiezo een sampler, effecten zijn ook leuk, en ik wil een 4-kanaals mixer hebben, aangezien ik dit jaar toch nog wel een 3e tt en later een CD-speler aan wil schaffen... De bekende Synq-mixer valt al af vanwege de te drukke opbouw, dan blijven alleen de Reloop en Numark mixers over toch?
de numark 5000fx is een echte aanrader als je een compact all-in-one apparaat wilt hebben en voorziet in de meeste specials en fx die je nodig hebt, ik denk zelfs dat er specials te veel opzitten die je weinig tot nooit zult gebruiken, maar al met een mooie mixer voor de Creative DJ
Ben toch ook erg benieuwd naar de mogelijkheden van de sampler van deze mixer.. Helaas kon ik hem gisteren bij een bekende winkel in R'dam niet uittesten omdat de adapter van het "showroomexemplaar" pleite was. Ik ben nog niet echt bekend met samplers, heb bv nog nooit met een DJM600 mogen gedraaid. Kan iemand mij vertellen of je bijvoorbeeld ook een sample steeds sneller af kan draaien, zodat je een ruis-/pieptoon krijgt?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.