Nieuwe Dj Naam
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aaron1988    posted on 25-04-2009 04:00
Hallo Iedereen ,

Ik zoek dus nog een geschikte DJ-naam, velen vinden het misschien niet heel belangrijk, maar toch wil ik wel een nieuwe (vette) DJ naam. 
Het is toch een eerste indruk meestal en dit spreekt meestal al aan of niet... 
Eerst had ik gewoon DJ Aaron, maar da vind ik nu toch wel afgezaagt en compleet niets meer Cool.
Nu dacht ik mss dat jullie me hierbij zouden willen helpen?

Naam: Aaron Muyzers
Stijl: Jump , Hardstyle
Dus hebben jullie tips voor een naam? Suggesties zijn altijd welkom , de naam opzich vinden aan de hand van hulp is altijd prettig lijkt me Happy, laughing

BEDANKT alvast.

What do you think about Nieuwe Dj Naam ??

Vote :   

djserge97    posted on 25-04-2009 08:09
hoj ,
aaron je kunt beginnen met DJ dat staat al vast daarna gewoon us kijken , nou wat bevalt mij zelf heety ik;   DJ AFTERTOUCHER!        

VEEL SUCES!!!

GR SERGE
KRK RP6 / Xone 4D / KRK RP6
Estacy    posted on 25-04-2009 12:29
Heey Aaron, persoonlijk vindt ik dat je DJ naam niet persé iets met je eigen naam te maken hoeft te hebben, ik heet bijv. Estacy, terwijl ik Dirk heet. Wat dacht je van iets met je achternaam te doen? die is best apart, mix je voornaam met je achternaam, klungel wat met de letters en kijk, je hebt al bijna een DJ naam!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ThijsG    posted on 25-04-2009 13:02
Ik snap datr je veel reacties wilt...maar voortaan alleen maar posten in het Grote Ik Zoek Een DjNaam Topic en niet ook nog zelf een topic openen...

Dj Muyzic?

Bedenk dan zelf maar hoe je het uitspreekt...:p

This is an old Topic

No new postings for 5.982 days.
 Post CommentThat would be 199.4 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

356 Users online: 286 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 53.529
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.746.920