Poster: Snoey
Wat erg belangrijk is, is dat het gezellig is voor dj's en het een soort jamsessie is. Een goed voorbeeld was op de DJR meeting met de dj booth op de grote speakers. Gewoon lekker relaxed plaatjes draaien en laten horen welke toffe platen je hebt.
Ik vind de sfeer op contesten nooit zo leuk, meestal zitten daar altijd een paar figuren bij die achter ruggen om andere gaat afkraken om maar eens wat te noemen.
Poster: Dyno
Zorg er ook voor dat je al een winnar hebt voordat de contest begint.
(Dat heb ik namelijk erg vaak meegemaakt.)
Poster: Nick_Vben geen prutser die eens even een dj contest wil gaan organiseren hoor .
Ik bedoel het ook niet kwaad naar jou hoor!
Maar veel van de contests die ik gedaan heb (en dat zijn er heel wat) werden gewonnen door een bekende van de jury/organisatie. Dus ik wil niet zeggen dat jij dit ook gaat doen. Mijn excuses.
Maar als je de contest doet samen met een shop, kan die mooi voor de prijzen zorgen!
Poster: tek-zotic
bwa, da valt wel mee he snoey, mensen die aan een contest meedoen zijn veelal ook mensen die enkel thuis draaien
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.