ik wil een mixer + 2 cd spelers aansluiten op me laptop(accer aspire 5920g) en heb 3 ingangen.. kan dat zo maar?
en welke mixer + cd spelers heb ik dan nodig
mvg
What do you think about Mixer aansluiten op je laptop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
2 rmp - 1 en een rmx 30 ben je iets over je budget maar heb je zelf al boxen en een hoofdtelefoon? of moet dat er ook nog bij dan zou ik een mcd 510 en een rmx 30 bpm en de rest voor boxen en hp heb zelf de mcd 510 ook vind ze erg fijn. niet zoveel optie's maar dat kan later altijd nog
Ja dat kan. Alleen moet je niet vergeten de kabel bij te kopen jack naar rca. Je kan dan wel nog niet mixen. Behallve als je een software mixer hebt in je pc.
Tic Toc
User edit by Winston on 22-04-2009 @ 20:51:17 (100%)
Als je een usb mixer kiest, een usb kabel die krijg je meegeleverd met de mixer, en dan heb je volgens mij misschien niet eens een tweede geluidskaart nodig.
Tic Toc
User edit by Winston on 22-04-2009 @ 20:58:45 (13%)
Je kan nog 2 cd players op een usb mixer aansluiten. Maar als het een 2-kanaals mixer is, zul je van input moeten switchen met de input schakelaar om tracks van PC en cd te kunnen mixen.
Linkje van wat je precies hebt gezien tussen laptop en mixer? Een muis?
Voordeel van een usb mixer is dat je kan opnemen en 2 tracks van je pc kunt mixen met je mixer.
Bij een gewone mixer kun je maar 1 track tegelijk afspelen of je moet geluidskaart erbij kopen of een tiome code system van maken. Opnemen kan altijd, maar dan weer met een aparte kabel.
ik zou dan alsnog voor 3 of meer gaan.. en een geluidskaart kan niet op elke eigenlijk als je een geluidskaart moet inbouwen is het niet mogelijk de externe wel die je op usb aansluit dat past wel
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.