Ik heb nu 2 x jbsystems TSX speakers met VX700 versterker.
Maar....
aangezien ik een kartonnendoos woon (bij wijze van spreke dan) is het heel gehorig. Ik heb dus continue tramalant met de buurvrouw en eigelijk ook met mijn vriendin. Bovengenoemde set beukt aardig voor een slaapkamer namelijk.
Ik ben het zat niet normaal te kunnen draaien vandaar zat ik te denken aan een sejte KRK RP6 G2. Zijn dit monitors die wat minder door dreunen naar de buren zeg maar. Klopt het dat ze gemaakt zijn voor wat kleinere ruimtes waardoor de buren een stuk minder last hebben. Ik weet niet hoe ik het anders kan formulieren.
Hoop dat jullie me meer kunnen vertellen wat ik kom nu niet aan draaien toe.
What do you think about Nieuwe monitors voor op de slaapkamer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Van baxshop over de KRK RP8 G2: Gegarandeerd ruzie met de buren wanneer u deze 140W actieve DJ en studio monitor in huis neemt. De RP8 is de zwaarste versie uit de ROKIT P Serie en gaat dan ook echt hard!
Hahahah. Ik heb momenteel ook van die grote speakers wat MoFo heeft. En wil ook overstappen naar KRK's Heel de huis + de buren horen nu gewoon of ik OFF BEAT ben of niet xD
Maar DanielD zeker dat het niet echt stoort? 140Watt?
Ik denk dat kleinere speakers wel iets zullen helpen, maar uiteindelijk zullen ook die gewoon overlast geven aan de buren. KRK speakers zijn vooral gemaakt om een zeer zuiver geluid door te geven.
Zeker doen. Dit zijn nearfield speakertjes, dus als je ervoor gaat staan heb je subliem geluid. Lekker vol en prima om mee te mixen. Ikzelf gebruik syrincs set om te draaien, daar krijg je nog wel gezeik mee met de buren. Maar voor het producen heb ikzelf ook krk monitors staan. Deze klinken ronduit lekker en kan je probleemloos een lekker setje op draaien!
User edit by dancedimension on 22-04-2009 @ 18:40:00 (1%)
IMG = €259 per 2, las ik op een DUITS forum, kon ik zo snel niet iets engels of nederlands over vinden. JB system was makkelijker te vinden, €191 per 2.
Waarom niet gewoon een goede audio installatie kopen? Als je ze toch alleen thuis gebruikt.
http://EOSfotografie.nl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community