Ik was vanochtend een beetje aan het prutsen met ableton tot ik op dit geniale idee kwam, een mashup van i'm from holland (cassablanca connect) en MARS (Fake Blood).
Hij is nu nog ontzettend ruw, en er zitten nog te veel kale stukjes in. Aangezien ik op t moment geen inspiratie meer heb, post ik hem hier maar even!
User edit by Bouncy on 23-04-2009 @ 11:52:02 (27%)
What do you think about [T] Im from MARS (DJ Bouncy Mashup) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Edit: zoals jezelf al verteld...Nog niet af...af en toe lijkt het niet helemaal lekker te lopen de vocals op de muziek...Maar idee is geweldig..als commercieel gezien werkt deze mashup waarschijnlijk zeker wel ;0..
Keep it Up
User edit by justjustin on 22-04-2009 @ 14:03:08 (100%)
Er komen waarschijnlijk iets meer vocalen in, en ik ga nog wat proberen te doen met de kick van Mars (dat ie wat dieper gaat) (hoe ik dat ga doen is me nog een raadsel).
geen idee eigenlijk, het heet niet voor niets ZIPpyshare:P
Ik heb hem vanavond op het werk nog een paar keer geluisterd, en ik vind toch die vocal na de eerste break iets te veel van het goede... Maar dat ga ik morgen oplossen!
Doel je nou op VATO stijl? Dirty house? das niet voor kids van 14 hoor... (vato 4 the win )
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community