Poster: trustt
Kan hem niet vinden? maar euh, wel beetje fout bezig he? nog geen telefoon gehad van buma?
Je kan de nummers zo downloaden van op je website!!
De rechten komen niet in jouw handen als je een track edit of een mashup maakt hoor..
Dan nog erop geplaatst als 'Dj Red - Volante in 4 minutes, Dj Red - Open Sexame, Dj Red - rico say it right,... '
wtf? echt compleet not done om in de plaats van de echte artiestnamen je eigen naam te gebruiken voor een mashup, en anders ook gewoon niet.. dat is gewoon stelen.
blijf van een ander z'n werk af, je gaat me niet vertellen dat je zomaar toestemming hebt om dat te doen he? je gooit ze bovendien 'downloadbaar' in mp3 op je website :s
Poster: tom-j
kerel: RELAX!!!
het is inderdaad niet netjes om dit onder je eigen naam neer te zetten, maar hij maakt gewoon mash-ups waar hij vervolgens niks aan verdiend. So What's the problem?? je hebt er idd niet de rechten van nee, maar hoeveel grote artiesten zijn er, die een bootleg/mash-up maken of zelfs remix maken en vervolgens gwn gratis weg geven of niet releasen?? ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij daarom geziek kreeg met BUMA! zolang jij de tracks gewoon koopt, en ze daarna edit of whatever, is er geen probleem en ben je niet illegaal bezig zolang je er geen geld aan verdiend! zou ongeveer hetzelfde zijn als dat jij in een club of tijdens een feest een live mash-up maakt en vervolgens BUMA op je dak krijgt!
Poster: trustt
Ja hopelijk zal hij er wel voor betaald hebben, maar de mensen die het downloaden hebben er geen reet voor betaald! ik maak ook mashups maar ik zet ze niet op internet om vervolgens door iedereen gedownload te worden ALS ik geen toestemming van de betreffende artiest heb, laat staan deze nog niet eens te vermelden en je eigen naam te zetten! toont gewoon hoe weinig respect je hebt voor iemand die serieus bezig is, en echt géén enkele die dit ook maar zou toestaan als je ernaar vraagt..
En nogmaals ja, professionele dj's (zie o.a. laidback luke) plaatsen ook mashups op het internet, op zich is dat oké, zij zullen ook toestemming gekregen hebben maar het veranderen van een artiestennaam in je eigen naam is gewoon laag..