What do you think about welk dj gear zou je graag eens uitesten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
- Ableton Live 8 (Is meer een kwestie van tijd ipv mogelijkheid... Gedurende de beta van Live 8 had ik te weinig tijd om de nieuwe features te verkennen...)
- Pioneer HDJ2000 (Ik zou eens een dagje lekker gaan luisteren en een shoot-out doen tussen mijn Sennheiser HD 25-II en de HDJ2000)
Eks Otus Xone 4D Efx 1000 (maar dat zou door het bovenstaande mss niet meer zo interessant zijn) mss niet echt DJ gear maar in Cubase zou ik me ook wel eens willen verdiepen (als ik de tijd vond).
ik had tot voor kort nog nooit met cdj1000'tjes gedraait en dat wilde ik eerst altijd graag, dus maar dat is nu gebeurd gelukkig :P nu wil ik toch wel graag een efx van pioneer willen uitproberen en een mixer van A&H, omdat iedereen daar altijd zo lyrisch over is..
Maar wat nou als het lukt, mama?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.