Ik heb een vraagje. Namelijk, hoe laat ik mijn gear (2x CDJ800mk2's) en 1 numark mixer werken via het programma Virtual DJ? Ik bedoel er dus mee, dat als ik scratch op me CDJ's dat je dan die platen bij het programma precies mee ziet gaan. is dit mogelijk of niet? zo ja, hoe?
What do you think about Hoe laat ik mijn gear werken via Virtual DJ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De tijdcode sounds van VDJ kan je zo downloaden. Met een geluidskaart drtussen (2 keer stereo in, 2 keer stereo out) kan je het zo werkend krijgen volgens mij..
Ja dat is zeker mogelijk. Ik gebruik het zelf ook namelijk. Op de website van Virtual Dj kun je een heleboel tutorials hierover vinden in het forum. Ik zou deze eens raadplegen, ik denk dat je hier veel aan hebt!
This is an old Topic
No new postings for 5.986 days. Post CommentThat would be 199.5 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.