Exclusive,
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 20-04-2009 03:14
Vato draaid altijd 1 gruwlijk nummer in ze set, en hij wil niet zeggen van wie hij is,

maar toch heb ik hem gevonden:

"deviance - fellatio"

klik youtube

iemand die hem stiekem al heeft?

ik vind deze track zo fucking gruwlijk namelijk :$

vato is zo'n kakkerlakje die hem niet aan me wil geven tot hij uit is, dus anders moet ik nog tot halverwege mei wachten :P en dat kan ik nou net niet:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

What do you think about Exclusive, ??

Vote :   

Snoey    posted on 20-04-2009 03:46
Ik kan hem in iedergeval nergens vinden. Komt uit op Dirty House Records. Dus als Deviance hem alleen aan Vato gegeven heeft, dan zal hij niet snel uitlekken.

Dan vraag ik me gelijk af wie der achter deviance zit. (misschien Vato onder een alter ego?)

Edit:

Der is niet eens een Myspace van Deviance. 

@Thomaz: Kakkerlakje omdat hij je het niet geeft? Weetje hoeveel platen er tegenwoordig uitlekken op het internet. Tegen de tijd dat platen uitkomen zijn ze al grijs gedraaid door iedereen. Daarnaast is het vrij zeldzaam als je een exlusieve track hebt, omdat een bepaalde groep mensen alles uploaden op blogspots. Als hij het niet wilt doorgeven dan weet je als producer in iedergeval zeker dat hij of zijn label jou platen niet aan mensen doorgeeft. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 20-04-2009 @ 03:52:45 (100%)
Tomazos    posted on 20-04-2009 04:42
kakkerlakje was vriendelijk bedoeld Winking my eye

kan wel met em opschiete Happy, laughing, kan soms mee met optredes, gewoon chille.. maar die track even door sturen ho maar:P ,

dus word dan toch maar wachten tot mei Unhappy
Lawrenz    posted on 20-04-2009 08:04
Volgens mij betekent Dirty House Records gewoon geen release ... Stefan Vilijn - I'm The Man, Goddasowl & Lugar - House Recipe zouden ook op DHR komen, maar dat zouden ze 2 jaar geleden ook al Cool
Tomazos    posted on 20-04-2009 08:12
vato zei tegen mij dat ik die release in mei van hem zou krijgen, dus dan ga ik er achter aan ook:P
Jorrit    posted on 20-04-2009 09:32
Platen doorsturen doen we hier niet aan, en aangezien je de titel al weer lijkt het me vrij zinloos hier een topic te hebben. Dat wordt wachten tot de plaat uitkomt...

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

339 Users online: 84 Guests (255 Unknown)
Pages generated today : 40.643
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.514.416