sony Z700 is imitatie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 27-08-2005 23:28
ok zal iedereen uit de droom halen, want de koptelefoons die ik had, heb ik allemaal verkocht.

de Z is een IMITATIE van de v serie, komt uit china en werdt aangeboden op ebay voor pak hem beet een tiental euro....

sommige zullen zich afvragen waarom zegt hij het nu... (ik heb mijn geld binnen) maar ook omdat het toch nog redelijk goede koptelefoons zijn er zijn andere merken die meer vragen en naar mijn menig kwalitatief mijnder zijn...

maar voor de duidelijkheid de koptelefoons z700 die in nederland rond circuleren zijn klonen van de v700 en dus niet echt, daarom staat er dus geen sony logo op. en de andere verschillen kun je boven zien. de v serie is niet met de z serie te vergelijken..

de website is wel echt en er bestaat wel echt een z serie die kwalitatief net zo goed is als de v serie maar daar staat wel sony op de band... en is een geweldige koptelefoon...

maar de in nederland aangeboden koptelefoon is nep, kloon, imitatie, minder echt... maar blijft voor zijn prijs kwaliteit verhouding ook nog een goede koptelefoon....

en.

eerlijkheid duurt het langst.
www.moonentertainment.nl

What do you think about sony Z700 is imitatie ??

Vote :   

Dj_T.im    posted on 27-08-2005 23:32
idd
djmamo    posted on 27-08-2005 23:59
moet wel zeggen dat ik ten tijden dat ik deze verkocht niet beter wist dan dat het dezelfde was als de v700
www.moonentertainment.nl
ccc    posted on 28-08-2005 00:26
Dus jj hebt koptelefoons verkocht als zijnde Sony?
tairip    posted on 28-08-2005 03:20
ja daar is toen zo'n discussie over geweest (ook van mijn kant Happy, laughing)
ccc    posted on 28-08-2005 11:33
AUB verwijderen.

User edit by ccc on 28-08-2005 @ 11:36:54 (97%)
W.i.M    posted on 28-08-2005 11:54
Poster: djmamo
...
sommige zullen zich afvragen waarom zegt hij het nu... (ik heb mijn geld binnen) maar ook omdat het toch nog redelijk goede koptelefoons zijn er zijn andere merken die meer vragen en naar mijn menig kwalitatief mijnder zijn...
...

Door deze zin zit er naar mijn idee een nare smaak aan, ook al zeg je dat je het niet wist ten tijde van de verkoop.

Wat mij betreft kan dit topic op slot.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

180 Users online: 33 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 55.085
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.962.377