Poster: ianroma
Ik ga hem nu luisteren. In ieder geval al een goede platenkeuze.
Edit: Voor een eerste mix is het best goed. Alleen ik hoor heel vaak 2 melodiën door elkaar in de overgangen. Dat zou ik niet doen. En natuurlijk veel en veel oefenen met beatmatchen!Succes!
Poster: BoydGrift
Klinkt leuk, ben alleen geen fan van de 1e overgang. De tweede overgang op 9.30 hoor je twee melodieën door elkaar. Heb ik gelijk als ik zeg dat Pyramid op 10.20 erg omlaag gepitched is? Dit is niet om je af te kraken, maar het is opbouwende kritiek. Zelf is het ook nog niet gelukt om voor 100% de perfecte mix te maken. Platenkeus is zowieso een pluspunt.
Denk dat ik hem nog ff op mn ipod zet om hem morgen op de fiets te luisteren.
Poster: djrichard-56
Bedankt voor de tips, de melodiën door elkaar was niet de bedoeling. ja de overgangen konden ook wel beter. zal ik mee paken in me volgende mixen over Pyramid. ja weet ook niet wat ik toen deed :P zal hem vast wel omlaag gepitced hebben perongeluk.
Poster: DJDenz
Ik hoor steeds dat de platenkeuze goed is, maar qua toonhoogte vind ik de keuze juist wat minder. Het valt nog niet altijd mee om de perfecte match tussen twee platen te vinden. Bereid een mix goed voor, dus maak voor jezelf eens een selectie met platen die goed bij elkaar passen en schrijf die op en probeer je daar zoveel mogelijk aan te houden.Verder zou ik zeggen: blijven oefenen en het zal vanzelf steeds beter gaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.