Stof vegen van je gear (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 19-04-2009 12:47
Wij deejays met alle apparatuur die we hebben, en hard voor gewerkt, de meeste althans, wij hebben allemaal een hekel aan stof. Gear en stof is als water en vuur denk, het verdraagt elkaar niet. Nu zijn er al diverse tips over hoe ermee om te gaan, afdekken blijft natuurlijk de nr 1 oplossing maar ook tijdens gebruik kan er stof op je gear komen.

Handige tip van mijn vrouw: Een kwastje die vrouwen gebruiken voor een poederdoos is ideaal om stof van de apparatuur te krijgen. De haren laten niet los, de kwast is erg zacht en komt overal tussen. Hier kwam zij achter toen ze mijn studio aan het stofzuigen was en ook mijn booth stofvrij wilde maken (ik had m onafgedekt achter gelaten in de haast vanwege een ziekenhuisafspraak).

Zelfs tijdens het draaien kun je dit gewoon gebruiken door de zachte haren, het laat je knoppen en faders met rust. Gewoon ff tipje!!

What do you think about Stof vegen van je gear ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 19-04-2009 22:26
Voort het schoonmaken van gear is er maar 1 product:

CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Bouncy    posted on 20-04-2009 08:37
STAUBMAGNET!
ArCee    posted on 20-04-2009 20:21
Beste doekjes zijn toch echt die doekjes die men in een autospuiterij gebruikt om auto stofvrij te maken. Erg dure hobby alleen. Goed alternatief, brillenpoetsdoekjes. Zijn licht vochtig met een alcoholachtig iets, het vervliegt zowat al tijdens het gebruik en is zeer vriendelijk voor alle soorten kunststoffen. Koop je voor weinig, maar dat borsteltje, mits iets vochtig (ik bedoel niet zeiknat) werkt prachtig door de zachter haren die overal tussendoor gaan.
Mixt-Ape    posted on 20-04-2009 21:18
Ik gebruik zelf altijd brillendoekjes!! Elke keer na het draaien veeg ik alles af, dan gaat alles onder stofkappen.
Tfvs    posted on 20-04-2009 22:49
hahahaha geniaal bedacht xD ik ga toch maar is even m'n moeders make up doos plunderen.. dan maar hopen dat het wel een nieuwe borsteltje is.. anders is m'n gear binnen de kortste keren belaagt met bruin stof xD
mrwhoopie    posted on 20-04-2009 22:54
Poster: Tfvs
hahahaha geniaal bedacht xD ik ga toch maar is even m'n moeders make up doos plunderen.. dan maar hopen dat het wel een nieuwe borsteltje is.. anders is m'n gear binnen de kortste keren belaagt met bruin stof xD

Je kan beter een nieuw borsteltje kopen of heel je gear zit onder de rouge.
timmy90    posted on 21-04-2009 23:16
heeft er iemand een idee,
je hebt zo van die spuitbussen met lucht in,
kan dat kwaad voor je gear voor eventueel stof tusse de knopsjes te blazen?
Nick_V    posted on 22-04-2009 01:29
Poster: timmy90
heeft er iemand een idee,
je hebt zo van die spuitbussen met lucht in,
kan dat kwaad voor je gear voor eventueel stof tusse de knopsjes te blazen?

ne kan geen kwaad heb de bussen ook liggen blaas er alles met uit ook bij reinegingen van versterkers

groetjes
nick vanmeert.
WalterRavensberg    posted on 22-04-2009 01:35
even naar de bouwmarkt en een zachte kwast halen... werkt super, gaat lang mee... en uiteindelijk kun je er ook nog mee schilderen Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.777 days.
 Post CommentThat would be 192.6 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 18 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 6.352
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.772.258