Victorie!! Pirate Bay aangepakt (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Estacy    posted on 18-04-2009 18:05
Eindelijk! de 4 zweedse beheerders van de o zo bekende (en waarschijnlijk verafschuwt door de meeste van jullie) download site 'the pirate bay.org' ?zijn berecht en moeten 2.7 milioen euries opduikelen voor de entertaiment industrie, o.a EMI en UNIVERSALMUSIC. eindelijk, de strijd tegen illegale shit is begonnen! Ik ben blij, want ik keek 1 keer op de PirateBay, en je kunt daar gewoon dingen als Cubase en Traktor 3 gratis krijgen! niet normaal.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mod edit by Lead on 16-08-2009 11:07 (2%)

What do you think about Victorie!! Pirate Bay aangepakt ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 16-08-2009 17:31
Poster: bambamstudio

Ik heb geen enkele MP3. film, of softwware op mijn computer staan die ik NIET betaald heb. Ik weet niet eens hoe een torrent site of nieuwsgroep werkt. En dat wil ik ook zou houden

Kan ik me haast niet voorstellen, Sorry Bambam.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
T_G    posted on 16-08-2009 17:53
ik vind het jammer geniale site opzich
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Sebasz    posted on 16-08-2009 18:02
Alsof zij gaan betalen aan een of andere Nederlandse pauper die ze niet kennen.
Voor thepiratebay 10 andere sites, en daarbij hebben we altijd nog usenet.

Daar komt ook nog eens bij dat het downloaden van films en muziek in Nederland LEGAAL is.

Uploaden natuurlijk niet, wat je dan weer wel doet met torrents.

Ik gebruikte die site zelf eigenlijk niet, maar ach, iedereen die torrents gebruik veel plezier Cool Je hebt nog altijd 1000 andere torrentsites :P
Sebasz    posted on 16-08-2009 18:03

Ik heb geen enkele MP3. film, of softwware op mijn computer staan die ik NIET betaald heb. Ik weet niet eens hoe een torrent site of nieuwsgroep werkt. En dat wil ik ook zou houden

Hahaha ik lekker wel.
En weet je wat het mooiste is? Het is allemaal 100% legaal ook al heb ik er niet voor betaald Cool

Nouja, op software na dan, want dat mag niet in Nederland Cool
User edit by Sebasz on 16-08-2009 @ 18:03:28 (10%)
thomassmith    posted on 16-08-2009 18:21
ooookeeeeej

iedereen download op misschien wel 1000 verschillende manieren.
zo t afschaffen van de piratebay nou echt zoveel verschil maken, denk t niet he.
en trouwens hij doet t nog steeds hoor bij mij tenminste welWinking my eye
Sebasz    posted on 16-08-2009 18:24
Thepiratebay itself is trouwens niet eens illegaal. Ze hosten de content zelf niet,en versprijden de content zelf niet.
Maarja, rechters zijn blijkbaar ook digibeten...
bambamstudio    posted on 16-08-2009 19:22
Poster: djdolivieira

zou kunnen, tis toch de waarheid.

Poster: Sebasz

Hahaha ik lekker wel.
En weet je wat het mooiste is? Het is allemaal 100% legaal ook al heb ik er niet voor betaald Cool

Nouja, op software na dan, want dat mag niet in Nederland Cool

en nu ben je trots? goed zo!
Alert : Gebruik EDIT om alle quotes in 1 posting te plakken svp. Liever geen dubbelpostings.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Mod edit by Lead on 16-08-2009 19:25 (67%)
NielsR    posted on 16-08-2009 19:39
Ik ben nog altijd van mening als ze nu the pirate bay afschaffen, komen er binnen de korste keren weer vervangers in de plaats (wat nu eigenlijk al is). Nu zitten die copyright organisaties maar energie te steken in iets te stoppen wat niet te stoppen is. Ze zouden beter hun energie steken in andere oplossingen te zoeken. 20-30 jaar geleden was het mischien de normaalste zaak dat je geld verdiende met cd's verkopen enzovoort maar tijden veranderen ze kunnen beter meegaan met hun tijd dan er tegen in te gaan, gaat toch niet werken. 100 jaar geleden was er ook geen sprake van cd's enzovoort verkopen en toen waren er ook artiesten enzo, het econmisch klimaat veranderd constant.

Dus conclusie ga niet wenen over wat 20 jaar geleden zo was, get on with your life Cool
Sebasz    posted on 16-08-2009 19:56
en nu ben je trots? goed zo!

Ja zeker, ik erger mij aan mensen die dom doen over mensen die wel downloaden.
Erg fijn voor je dat je betaalt voor je leuke liedjes en films. Ik kijk ze mooi gratis en luister mooi gratis muziek.

Jij je zuurverdiende geld uitgeven aan dingen die je gratis ook legaal kunt krijgen. Moet best vervelend voor je zijn om al dat geld uitgegeven te hebben terwijl je er zat andere leuke dingen mee kon doen Cool
bambamstudio    posted on 16-08-2009 20:01
ik hou geld genoeg over, ben maar niet bang.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Bouncy    posted on 16-08-2009 21:40
Poster: djdolivieira

Ik ken Marc al een jaar ofzo nu (of langer), maar ik weet wel zeker dat hij alles legaal heeft, k bedoel, hij is wel professioneel... (en geen amateur zoals wij zelf). K vind dit topic wel heel respectloos worden btw..
Poster:?Sebasz

Ja zeker, ik erger mij aan mensen die dom doen over mensen die wel downloaden.

En die mensen (ik ben er ook zoeen (enige illegale op t moment is nog ableton, maar daar komt ook verandering in binnen 4 weken)) ergeren zich aan jou! (mensen die trots zijn op het illegaal downloaden)
Lead    posted on 16-08-2009 21:47
Poster: Lead

En dit is nu de doodsteek voor de muziek industrie. Over een tijdje gaat niemand nog produceren want je kunt de muziek die je gemaakt het toch niet meer verkopen.... iedereen download alleen maar en dat haalt de vernieuwing uit de muziek.

En aangezien we illegale shit hier niet promoten :

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

293 Users online: 168 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 45.786
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.953.078