sennheiser freeport antenne
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeroeni    posted on 18-04-2009 13:54
Ik gebruik bij mijn drive-in show al geruime tijd een sennheiser freeport 35E. Ik heb verder niks te klagen over deze mic en voor de prijs bevalt hij goed!

Maar laats toen ik deze mic verhuurd had was de huurder het kleine opschroefbare antennetje op de microfoon kwijt geraakt..

Nu is het ontvangst lang zo goed niet meer :s Weten jullie een manier hoe ik ervoor kan zorgen dat het ontvangst weer goed wordt? want kan ik bijvoorbeeld een soort van metalen staafje in vast maken wat dan als antenne werkt? of weten jullie waar ik tegen een schappelijke prijs die kleine antenne nieuw kan kopen?

Alvast bedankt

What do you think about sennheiser freeport antenne ??

Vote :   

tairip    posted on 18-04-2009 14:37
Even een nieuwe bestellen bij Sennheiser. Een antenne komt namelijk redelijk nauw.
Nvie    posted on 18-04-2009 15:56
Inderdaad, zou je huurder maar even terugroepen, want zo'n antenne is heel prijzig voor wat je krijgt (ik meen rond de €50)...
tairip    posted on 18-04-2009 16:31
Poster: Nvie
Inderdaad, zou je huurder maar even terugroepen, want zo'n antenne is heel prijzig voor wat je krijgt (ik meen rond de €50)...

Alle Sennheiser spare parts zijn afschuwelijk duur!
Bartjens    posted on 18-04-2009 17:34
Poster: Nvie

En dan te bedenken dat je voor het 3 dubbelde van de antenne de complete set nieuw hebt :P
www.djbrowbeat.com
Nvie    posted on 18-04-2009 19:19
Poster: Bartjens

En dan te bedenken dat je voor het 3 dubbelde van de antenne de complete set nieuw hebt :P

De freeports wel ja Happy, laughing

De EW's wordt wat lastiger Cool
jeroeni    posted on 18-04-2009 20:06
Oke, iedereen bedankt voor zijn reactie's! Ik ben momenteel ook nog bezig met de aanschaf van een EW G2 set van Sennheiser als ik deze 2e hands kan krijgen, maar ik baal er gewoon van dat deze freeport nu niet meer betrouwbaar werkt..

Maar ik ben nog wel van plan deze mic af en toe te gebruiken. maar heeft een stukje metaal helemaal geen zin? of werkt het mischien een beetje? Want tijdens het gebruik springt hij nu ook de hele tijd van a naar B en dat is ook mateloos irritant :S

This is an old Topic

No new postings for 5.988 days.
 Post CommentThat would be 199.6 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

449 Users online: 371 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 134.422
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.653.337