Poster: DJTruth
(...)Helaas is hij nog niet met touch screen. Maar in een hete disco, waar iedereen zweet (dj dus ook) weet ik niet of een touchscreen de beste oplossing is.
Poster: Gerhard
Morgen dubbele cd speler binnen, aanbieding van de bekende shop.?Zal mijn bevindingen wel even merken.
Poster: Mixt-Ape
Correctie: de CMX heeft wel hot cues...
Poster: djmamo
De dubbelaars van pioneer zijn wel duur maar als voorbeeld de cmx 3000 heeft het zelfde loop werk als de cdj1000.
Dus eigenlijk koop je 2x een cdj 1000 voor de helft van het geld.
Zelf heb ik denk ik op bijna elk bedenkbare cd speler gedraait die er is. ja ook de technics slp 1200?heb er namelijk 1 thuis staan omdat het bij de dj historie hoort
En mijn ervaring is wel dat de cmx 3000 (nieuwe mep nog niet geprobeert) toch echt wel de beter dubbelaar is die er is. Leest alles
Poster: Victor
Dat lijkt me toch echt niet. De CMX-3000 had zeker in het begin veel last met het inlezen van allerlei cd's. Ik geloof echt niet dat loopwerk inclusief electronica (buffergeheugen etc.) gelijk zijn aan de CDJ-1000. Het voelt in ieder geval lang niet zo betrouwbaar.
Poster: Victor
Dat is dus niet mijn ervaring met de CMX-3000. Misschien dat het nu anders is maar in het begin weigerde de CMX-3000 regelmatig cd's.
Poster: tek-zotic
@ mamo
ik moet zeggen dat mijn Denon DN-D4000 echt alles las, hij heeft geen enkel cdtje in al de tijd dat ik hem had geweigerd + is het eerder de denon dubbelaars die de standaard waren
Poster: skyline643
Ooit eens een CMX-5000 voor mijn neus gehad en die gaf regelmatig problemen op 1 avond.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.