Poster: mrwhoopiePoster: Tekhead
je kan ook een extra controler meenemen, als je een denon dubbelaar koopt, hoef je je daarover geen zorgen te maken. Maar het aantal decks dat jij meeneemt, bewijst in elk geval, hoeveel vertrouwen jij wel hebt in Pioneer
![]()
Neen het toont profesionaliteit,ik heb meer vertrouwen in Pioneer dan in eender welk ander merk,Denon heeft mij al eens in de steek gelaten op een gig,dus neen bedankt en Pioneer nog nooit en ik denk dat ik nu al 10 jaar met Pioneer werk.
Maar er kan altijd eens iemand iets laten vallen en dan heb ik reserve spelers.Ik kan het mij niet veroorloven dat iemand zijn feest in het water valt omdat er een controler hapert of omdat een cdj niet werkt...als het gewoon voor op de slaapkamer is is het geen probleem natuurlijk of als je 2 stratn verder aan het draaien bent en je kan rap naar huis wat bij halen....
Ik heb ooit eens gehad dat een garcon mijn drinken bracht en dit viel over de mixer....wel ik kan je verzekeren 1 kanaal deed het nog,ik kan je verzekeren dan ben je blij dat je nog een mengpaneeltje bij hebt,de klant heeft er niets van gemerkt....dat is profesioneel.Wat een gelul zeg, denk jij dat ze in een club ook een volledige reservebooth hebben ? Alleen als Pioneer er geinstalleerd is. Wat betreft die drank in je mixer, kan ik je ten zeerste Rodec aanbevelen, heb ooit een spijtige brand gehad in mijn muziekstudio, en na het blussen, bleek m'n Rodec nog perfect te werken, alhoewel ALLE ! knoppen en schuiven waren weggesmolten, de voltmeter glasjes kapot gesprongen, en de mixer volledig onder het blusschuim zat. In een van m'n kasten die niet opgebrand was, lag een Pio 500 opgeborgen van een collega, maar deze had door de rookontwikkeling al snel de geest gegeven. Wie m'n verhaal over de rodec niet geloofd, kan deze gaan bekijken bij Rodec in Antwerpen, daar staat hij met groote trots uigestald achter glas. Rodec is Belgian Quality
....kan ik je ten zeerste Rodec aanbevelen, heb ooit een spijtige brand gehad in mijn muziekstudio, en na het blussen, bleek m'n Rodec nog perfect te werken, alhoewel ALLE ! knoppen en schuiven waren weggesmolten, de voltmeter glasjes kapot gesprongen, en de mixer volledig onder het blusschuim zat. .....
Poster: Victor
Pioneer is nooit zo populair geweest met zijn dubbelaars. Ze zijn wat aan de dure kant, de keus was en is klein en Denon en Numark hebben die markt goed in handen.
Wat het meenemen van reservespelers betreft: dat heeft niks met vertrouwen in een merk te maken maar alles met professionaliteit. Ik heb altijd een dubbel setje cd-spelers en een reservemixer mee. Niet dat ik ooit problemen heb gehad, maar er kan altijd wat stuk en als daardoor het feest van een goedbetalende klant in het water valt is het snel gebeurd met je goede naam.
Poster: Tekhead
Lees de Pioneer dj forums even en dan even nadenken voor je begint te lallen over Denon of Numark, welke spelers hebben de meeste technische problemen ?........... Ja juist Pioneer
Poster: PaulBrugel
Rodec is in slaap gesukkeld. Moet je eens kijken naar die nieuwe modellen, ik snap dat niet. Pioneer is in mijn ogen marktleider met zijn mixboxen. DJM's zijn compacte, DJ gerichte modellen met effecten etc.?Vele merken nemen deze features over van Pioneer, Rodec niet.?Die gaan gewoon verder met oogkleppen op. Maar ja, ik ben opgegroeid met Rodec, Antwerps fabrikaat. En het blijft mijn merk. Rodec staat voor degelijkheid & supergeluid.
Poster: Tekhead
Als je zelf je gear moet betalen, en je totaal zonder gear zit, en je bent bvb student dan wordt het sparen naar de Pio's toe voor vele een levensgroot probleem, omdat er zoveel tijd over gaat voor je kan starten, daarom zijn de goedkopere merken en type's het enige alternatief, en daar zit volgens mij een groot potentieel gevaar voor pio, omdat de alternatieve merken steeds beter van kwaliteit en mogelijkheden worden, zodat de kans verkleint dat iedereen gaat overstappen naar pioneer