Poster: Ilja
Liever niet, Hadstyle = hoofdpijn ( bij mij dan, ik kan tegen niets harders dan trance en techno 
![]()
Poster: Prozei
defqon is een multistyle event.
dus ook trance en techno
trance = orange area
techno = green area
Poster: Saskia
als iemand een kaartje over heeft ofzo wilt diegene me dan even pm'e want ik heb een vriend die heeeeel graag wilt maar geen kaartje heeft kunnen krijgen..
Poster: _ruud_
Ik sta nu op het punt nog wat kaarten te kopen via marktplaats en waar moet ik op letten, om bijv. er zeker van te kunnen zijn dat het orginele kaarten zijn etc?
'Edit': dacht zelf al hem de e-ticktes uit te laten printen van de mail waar ik bij sta, ben je er al bijna zeker van dat er niet mee gerommeld is.
Poster: Basrose
er is een nummer dat je kan bellen maar als ik jou was zou ik met de verkoper naar binnen gaan en dan pas betalen!
dit is erg froudegevoelig!
Poster: ccc
Ik vind het geen goed systeem voor dit soort feesten.
Ze moeten het gewoon afstemmen op ID. Dan krijg je ook dat doorverkopen met asociaal hoge prijzen niet.
Poster: Prozei
dit werkt ook weer niet omdat je dan als je 4 kaarten gaat halen dan alle namen moet gaan invullen.
er is een nummer dat je kan bellen maar als ik jou was zou ik met de verkoper naar binnen gaan en dan pas betalen!
dit is erg fraudegevoelig!
Ben vandaag gebeld door dance tunes dat ik 2 vip kaarten gewonnen heb! Daar zit ook nog een meet en greet bij met headhunterz + gesingeerde cd + later nog de DVD![]()
Poster: Basroseen ik mag mee .
Ben vandaag gebeld door dance tunes dat ik 2 vip kaarten gewonnen heb! Daar zit ook nog een meet en greet bij met headhunterz + gesingeerde cd + later nog de DVD![]()