Poster: Sebasz
Om terug te komen op Valerio. With all do respect, hij bakt er niks van.
Heb hem live horen draaien hier in een discotheek/danscafé, maar was niks bijzonders en het beatmatchen lukte ook voor geen meter :P
Poster: Ren?Kuppens
They don't know me they just know my name
zo......
wel dope dat we hier genoemd worden..
Poster: nils7
Ik heb een DJ van Hed Kandi in m'n msn telt dat ook? :P
Poster: Bambilaner
welke?! Ik ben nogal fan, en aangezien ik zelf wel nu en dan iemand boek voor feesten...
Poster: Stephanie
De rest is gezellig om mee door te zakken zoals morgenavond ergens in Amsterdam in een klein eettentje....als de kok een slechte dag heeft en we buikloop krijgen is het de komende week op de radio en tv ongeveer 40 uur zwart/stil
doet me denken aan paar jaar terug, dat we op een Vrijdag avond met al het personeel van een discotheek gingen eten.. ik meer als grap: iedereen zal maar ziek zijn morgen..
en wat denk je:P, we waren met 37 mensen eten, waarvan er maar 4 niet ziek waren de volgende dag
Poster: Stefjuuh
Je kan veel zeggen, maar als ik elke keer dat ik uitga Ultimate Rise van Luxx hoor, of jou tracks door Laidback Luke gedraait worden, doe je toch wel iets goed!
Poster: Luxx
ja das heel leuk, maar we kunnen nog steeds geen auto kopen van de opbrengsten van die platen hoor...als je toch eens de verkoop cijfers wist.....
Poster: Roov
Ik heb Ultimate Rise gekocht @ Dance-Tunes
Poster: Tomazos
doet me denken aan paar jaar terug, dat we op een Vrijdag avond met al het personeel van een discotheek gingen eten.. ik meer als grap: iedereen zal maar ziek zijn morgen..
en wat denk je:P, we waren met 37 mensen eten, waarvan er maar 4 niet ziek waren de volgende dag![]()
Poster: Stephanie
Hehehe......huur maar vast een dvd-tje
Poster: the_enforce
enige (famoz people)?die ik in mijn msn heb staan is:
Dozer,
The machinist
mc ruffian
mc villian
Tom van tokio hotel
Bill van tokio hotel
En verder heb ik wel eens mailcontact met Dagmar (daymar) en Joram (wildstylez)
Poster: the_enforce
Tom van tokio hotel
Bill van tokio hotel