net hoe je het aanpakt denk ik..
stel dat ik 1 hit zou hebben, zou ik daar lekker van genieten, en lekker overal draaien.. maar ook aan het Draaien blijven als die hit beetje vervaagd (via organisaties e.d), daarna bijv partysquad benaderen voor een 2e nummer,
vrijwel alles wat partysquad maakt word een hit, daar moet je op gokken denk ik.. en dan niet een 2e 'gok' hit maken in je 1tje, of met een onbekende dj, want daar ben je dan als dj zijnde te klein voor.
zo deden andere dj's het ook,
het verhaal achter 'afrojack' is een beetje raar en vreemd, maar die is 'bekend' geworden omdat hij een hitje had met partysquad, nu blijft hij aktief onder de dj's, maar heeft geen Hits meer uitgebracht onder het commerciele publiek.. die teert nu even op zijn naam via organisaties e.d die hem door dat hitje willen hebben.. want zijn naam is bekend en trekt publiek..
bijvoorbeeld over een jaartje, zal hij weer zoiets doen met een commercieel bekende dj,
en nu willen mensen natuurlijk het verhaal achter afrojack weten:P,
nou:
Afrojack was als gozer beetje apart en sloot zichzelf op, gewoon kluisenaartje geen contact met buitenwereld, heeft een heel jaar lang, nonstop met fruityloops lopen kloten en spelen, en hij had dan het toeval dat partysquad hem een 'talentje' vond kwa produceren, en werkte ermee samen.
zelfde als: Partycrasher.. (van chuckie), weetje wie dat nummer gemaakt heeft? dj naffie.. maar Naffie vond het niks dus heeft chuckie zijn naam eraan geplakt omdat die het nummer wel vet vond, dat werd een hit, en naams bekendheid is geboren

daar zal naffie waarschijnlijk toen wel van gebaald hebben:P,
Sidney samson had eerst een andere naam, had 1 grote dance hit, (in de tijd van Dj Galaga - the game), ben alleen vergeten welk nummer hij had.. maar iedereen kent hem als ik hem post, (zal wel even navragen)
het is allemaal geluk hebben

en veel mensen kennen