DJ Maxim even voorstellen;) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 16-04-2009 17:34
Hallo Mede DJ'ers!

Ik ben DJ Maxim, kom uit Zwolle en ben 16 Jaar, in Juli 17.. Ik heb ondertussen een eigen Drive In Show tot 1500 man, draai erg veel (ook in clubs) en wordt hier al bekend(er) in Zwolle. Heb nu de draaidegens gekruist met o.a. Ben Liebrand, DJ Hans Stroeve en DJ Henri Geerlings. Vandaar dat ik lid ben geworden bij DJ Resource.eu! (Mijn complimenten voor de site:p)

Mijn DJ Booth:

- Pioneer CDJ 400
 - Reloop RMX 40 Blackfire Edition
 - BPM Studio (260.000 Mp3's)
 - Pioneer HDJ 2000
 - Klassieke Pioneer SE 305

Speakers: 

- EAW KF650
 - EAW SB1000
 - DAP Soundmate 3

Ik werk ook bij een groot Licht&Geluid bedrijf: Showtime. Hier vergaar ik veel kennis over licht en geluid, en bouw dan ook vaak festivals op, samen met mijn collega's, zoals Climax en Bevrijdingsfestival Overijssel.

Zo dit was wat basis informatie over mij, hoop dat ik het hier gezellig ga hebbenWinking my eye

Draai ze!
Ciao
Maxim
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 16-04-2009 @ 17:35:54 (10%)

What do you think about DJ Maxim even voorstellen;) ??

Vote :   

voyager    posted on 02-05-2009 15:19
welcome!

je hebt al genoeg apparatuur om mee te werken zo te zienWinking my eye!

Heb je al eventueel toekomst plannen wat betreft de gear en licht?
Delcone    posted on 02-05-2009 15:26
Ook welkom

bedoel je geen Qlimax?
Bloedworst    posted on 08-05-2009 10:37
Hey Maxim welkom, en uuh goed gereedschap man!!
carlosa    posted on 08-05-2009 13:18
welkom allereerste...maar wat moet je met zoveel nummersConfused en die headphoneConfuseden de keuze van twee verschillende cdjs vind ik ook apart./...maar goed wel goede booth voor iemand van 16...succes 
Phenix    posted on 08-05-2009 16:17
Welkom hier en aan de gear zal het niet liggen.
@ Carlosa: Wat je moet met zoveel muziek? Nou, ik denk draaien. Als je zelf een eigen drive-in hebt, moet je gewoon al veel muziek hebben. Van jaren '60, '70, tot de top 40. Misschien nog house, dance, etc. zodat je voor een zeer gevarieërd publiek gevraagd kan worden.
En hoe kom je erbij dat hij 2 verschillende cd-spelers heeft. Volgens mij heeft hij gewoon 2 cdj-400's.
http://www.djmillhouse.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

109 Users online: 23 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 34.067
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.441