problemen met nero
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D_fik    posted on 16-04-2009 01:00
sinds ik ben begonnen om al m`n muziek te gaan branden incl playlists met nero ben ik op nogal wat nare problemen vastgelopen.

1: wanneer ik een mp3 schijf maak brand nero niet exact op alfabetische volgorde waardoor nummers op m`n playlist dus ook ineens gaan verspringen.

2: als ik een playlist maak van bijv 60 nummers met de cover disigner van nero komen ook hier niet altijd dezelfde volgorde tracks te staan.

hoe kan het nu toch steeds dat dat gekke nero m`n bestanden verwisseld? heb geen dubbele bestanden of wat dan ook.

kan er op deze manier dus nooit van op aan dat een bepaald nummer op een bepaalde plaats staat wat dus nogal wat nakijk werk vergt.

heb het geprobeerd met nero 7,8 en 9

iemand ideen??

begin het aardig zat te worden namelijk dat hele nero.

groeten,

stefan

What do you think about problemen met nero ??

Vote :   

Laidback    posted on 16-04-2009 02:40
ik gebruik al lang geen nero meer..

Toast Titanium roeleerd!  super simpel en uiterst effectief !!
Snoey    posted on 16-04-2009 06:01
Poster: Laidback
ik gebruik al lang geen nero meer..

Toast Titanium roeleerd!  super simpel en uiterst effectief !!

Ik kijk even bij thepiratebay.org en ik zie dat dat alleen voor MAC beschikbaar is.
www.soundcloud.com/ten-hooven
D_fik    posted on 16-04-2009 11:21
heb zonet nog even flink zitten tobben en ben erachter gekomen dat het voor normale cd`s wel goed kan mits je de print-eigenschappen goed insteld. voor mp3 lijsten maak ik nu gewoon een dvd cover aan waar zo`n 65 nummers op kunnen ( meer brand ik er nooit op mp3 ) dus al met al ben ik weer iets wijzer geworden. thanks iig voor replies.
Lead    posted on 16-04-2009 18:31
Toast is voor Mac wat Nero is voor PC Winking my eye
Let the BASS be louder
Basrose    posted on 16-04-2009 18:39
mm ik gebruik ook regelmatig nero maar herken deze problemen niet.

Als je de cd hebt gebrand kan je daarna de cover designer openen en dan moet je de exacte playlist krijgen van wat je gebrand hebt. (dit zal nog lastig worden om 60 nummers op een hoes geprint te krijgen... moet je lettertype 1 gebruiken onderhand)

Maar hoe importeer je de nummers? dit je dit echt via een vooraangemaakte playlist of sleep/selecteer je de bestanden? Je kan ze tevens altijd nog op naam laten soteren door daar op te klikken bovenaan. Zorg wel dat je dan geen spaties of andere tekens aan het begin van je tracknaam hebt maar echt alleen letters.
DJKIWI    posted on 16-04-2009 19:04
Ik heb dit probleem ook, en kom er eigenlijk niet uit hoe dit te veranderen. Als ik een cd brand van een aantal muzieknummers die in een map staat, dan veranderd Nero de tacklist. Het laatste nummer komt als eerste te staan, de rest volgt dan wel in de juiste volgorde. (Bijvoorbeeld: ik wil een cd branden met hierop 12 nummers. Nero zet deze in een andere volgorde, te weten: 12, 1, 2, 3 etc). Handmatig is dit wel te wijzigen maar wel lastig. Het volgende probleem is dat ik bij het maken van een cd-hoesje geen artiest kan weergeven. Het enige dat geprint wordt is het tracknummer, titel en tijd. Ik heb een originele versie van Nero 8, en heb dit probleem op meerdere pc's Ik heb geprobeerd om Nero opnieuw te installeren maar ook dat lost het probleem niet op. Contact met Nero mocht niet baten.
User edit by DJKIWI on 16-04-2009 @ 19:04:57 (4%)
PaulBrugel    posted on 16-04-2009 19:29
Jazeker, Deinstalleer Nero, en installeer nero opnieuw. Of koop een legale versie. Ik had dit probleem met versie 9, crack. Heb nu orgineel, geen problemen meer. Je moet zowie zo branden met Nero Express. Daar kan je de playlist & titels aanpassen
DJKIWI    posted on 16-04-2009 20:41
Beste Paul,
ik heb een legale versie van Nero 8. Ik heb hem diverse malen gedeinstalleerd en opnieuw geinstallerd.
Toch blijf ik deze problemen houden.
bartjeu    posted on 17-04-2009 00:06
je kan bij coverdesigner de instellingen veranderen zodat hij de artiest wel weergeeft Happy, laughing
PaulBrugel    posted on 17-04-2009 08:29
ajajaj, tja mijn oplossing was de meest voor de hand liggende. Maar ik heb je topic niet goed gelezen. Sorry. MP3 met  Nero is idd een ramp. Je kan de playlist niet aanpassen. Misschien dat je eens kan kijken op het forum van Nero, of helpmij.nl. Ik zou ook wel eens willen weten hoe je dit probleem kan tekkelen...
Nicolaas    posted on 05-05-2009 22:13
Ik zit met hetzelfde probleem.
Dit heb ik gedaan:
begin compilatie. sleep nummers van rechts naar links, sla de compilatie op.
klik op eigenschappen compilatie. vink onder tabblad audio-cd alles uit.
vink onder tabblad branden superlink uit. sla compilatie op.
voeg weer een nummer toe. deze komt weer alfabetisch (verkeerd dus) te staan.
sleep het nummer naar de juiste positie en sla de compilatie weer op.
het houd in dat je telkens de eigenschappen voor compilatie moet wijzigen maar dit helpt bij mij wel.
succes!
groeten,
Nico
DJKIWI    posted on 07-05-2009 00:04
Dit probleem doet zich overigens met andere brand-programma's ook voormerk ik.
Het ligt dus niet zozeer aan Nero.
Ik heb het probleem ook bij sites als helpmij en Nero etc aangedragen, maar helaas nog steeds geen oplossing.
Het enige wat ik nu dus doe is alles handmatig wijzigen en dan branden cq printen.
De logica zie ik nog steeds niet omdat dit probleem zich ook voordoet op mijn beide laptops waar ik Nero op heb geinstalleerd.
Note: dit is een legale versie van Nero 8. Deze werkte in het begin uitstekend!

Alvast bedankt voor het meedenken!

This is an old Topic

No new postings for 5.968 days.
 Post CommentThat would be 198.9 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

312 Users online: 247 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 132.353
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.479.131