Leuke (nieuwe) series  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 15-04-2009 01:54
Ik zal vast niet de enige zijn op dit forum die wel eens een serie download, dus daarom dit topic. Welke series volgen jullie nu of welke vonden jullie erg gaaf? 

Hier mijn lijstje met series die ik wel tof vond.

Skins S1/2/3
Gaat over een engelse vrieden groep die op de middelbare school zitten. Deze groep zijn de hoofdpersonen van de serie. In elke aflevering wordt 1 van deze personen het thema en kom je meer over hem en haar te weten. Het is een mix tussen comedy en drama, de hoofdpersonen komen in contact met drank, drugs, sex, geweld en raves. Seizoen 2 is het vervolg op seizoen 1 en seizoen 3 begint met een nieuwe groep hoofdpersonen.

Californication S1/2
Gaat over een schrijver die zijn leven probeert door te brengen in Los Angeles. Hij probeert zijn ex terug te krijgen met wie hij niet wilde trouwen. Deze serie is een leuke comedy met een flink sex/drugs and rock&roll gehalte en de quotes van de hoofdpersoon zijn nu al legendarisch. 

Entourage S1/2/3/4/5/6 
Gaat over het leven van een filmster (Vincent Chase) en zijn vrienden. Door de seizoenen heen zie je hoe een succesvolle filmster die alles heeft alles kwijt raakt en alleen zijn vrienden nog overhoudt. De caracters zijn echt heel tof en dan vooral zijn broer en agent. En dan vooral de agent Ari Gold, een agent met een hele grote mond. 

The Inbetweeners S1/2
Gaat over een britse vrienden groep van 4 jongens die ook op de middelbare school komen. De hoofdpersoon is de nieuweling opschool. Hij wordt vrienden met 3 andere jongens en in elke aflevering zijn ze iets van plan. Het is een luchtige comedy zonder al te veel poespas en drama en kijkt dus lekker makkelijk weg. 
Seizoen 2 ben ik nu mee bezig, de derde aflevering komt pas volgende week online. 

www.soundcloud.com/ten-hooven

What do you think about Leuke (nieuwe) series ??

Vote :   

WopWopWop    posted on 09-05-2009 15:06
Poster: Esmee
prisonbreak :D
eindelijk weer begonnen. Ik heb seizoen 1 tm 3 op dvd en 4 ga ik misschien kopen als hij uit is maar dat weet ik nog niet. Ik vond S1 t beste S2 is ook leuk. S3 werd iets minder maar is ook heel leuk. S4 vind ik tot nu toe een beetje tegenvallen maar t wordt al een stuk leuker nu het wat gruwelijker wordt en wat meer spanning komt.
Ik uhhm kijk nu 8/9 jaar gtst
csi s3 tm 7

Op welke dagen is Prison Break dan?
Esmee    posted on 09-05-2009 17:02
zaterdag.
Vanvond weer
 afleveringen achterelkaar
10 over 8 tot 10 uur

This is an old Topic

No new postings for 5.956 days.
 Post CommentThat would be 198.5 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

261 Users online: 130 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 85.225
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.262