Leuke (nieuwe) series  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 15-04-2009 01:54
Ik zal vast niet de enige zijn op dit forum die wel eens een serie download, dus daarom dit topic. Welke series volgen jullie nu of welke vonden jullie erg gaaf? 

Hier mijn lijstje met series die ik wel tof vond.

Skins S1/2/3
Gaat over een engelse vrieden groep die op de middelbare school zitten. Deze groep zijn de hoofdpersonen van de serie. In elke aflevering wordt 1 van deze personen het thema en kom je meer over hem en haar te weten. Het is een mix tussen comedy en drama, de hoofdpersonen komen in contact met drank, drugs, sex, geweld en raves. Seizoen 2 is het vervolg op seizoen 1 en seizoen 3 begint met een nieuwe groep hoofdpersonen.

Californication S1/2
Gaat over een schrijver die zijn leven probeert door te brengen in Los Angeles. Hij probeert zijn ex terug te krijgen met wie hij niet wilde trouwen. Deze serie is een leuke comedy met een flink sex/drugs and rock&roll gehalte en de quotes van de hoofdpersoon zijn nu al legendarisch. 

Entourage S1/2/3/4/5/6 
Gaat over het leven van een filmster (Vincent Chase) en zijn vrienden. Door de seizoenen heen zie je hoe een succesvolle filmster die alles heeft alles kwijt raakt en alleen zijn vrienden nog overhoudt. De caracters zijn echt heel tof en dan vooral zijn broer en agent. En dan vooral de agent Ari Gold, een agent met een hele grote mond. 

The Inbetweeners S1/2
Gaat over een britse vrienden groep van 4 jongens die ook op de middelbare school komen. De hoofdpersoon is de nieuweling opschool. Hij wordt vrienden met 3 andere jongens en in elke aflevering zijn ze iets van plan. Het is een luchtige comedy zonder al te veel poespas en drama en kijkt dus lekker makkelijk weg. 
Seizoen 2 ben ik nu mee bezig, de derde aflevering komt pas volgende week online. 

www.soundcloud.com/ten-hooven

What do you think about Leuke (nieuwe) series ??

Vote :   

TheHunter    posted on 15-04-2009 07:25
Vroeger, dragonball Z :P
yogum    posted on 15-04-2009 22:15
Prison Break S1/2/3/4
Loopt bijna ten einde, maar is nog steeds leuk. Misschien ook wel goed dat het nu afloopt trouwens Winking my eye

Heroes S1/2/3
Echt heel coole serie, vooral van mensen die ook van the X-Men films houden. Anders ook trouwens Happy, laughing Seizoen 3 is (in Amerika) bijna afgelopen.

How I Met Your Mother S1/2/3/4
Heel erg leuke komedie. Komt ook in Nederland op tv (net als de twee bovenstaanden), maar vind het toch fijner om online te kijken of te downloaden. Echt een van de leukere 'Veronica-komedies' (alhoewel hij niet op Veronica komt in NL Winking my eye)

The Unit S1/2/3/4
Vooral losstaande afleveringen: het is natuurlijk leuk om het overkoepelende verhaal ook te snappen maar is zeker niet nodig. Leuke actie-serie over een geheime unit van de Amerikaanse overheid die alle geheime operaties moeten doen.

Dit is wat ik momenteel volg. Maar ook Flight of the Conchords heb ik een beetje gevolgd (zoek maar eens op youtube op! Erg leuk Nieuw-Zeelands cabaret-koppel, maar is dus ook een serie), Off Centre heb ik alle afleveringen van gezien (erg leuke komedie, jammer dat hij niet meer in productie is), en alle afleveringen van Avatar gezien (een (kinder)animatie, maar nog steeds leuk. Net zoals Spongebob, dat vind iedereen toch leuk? Alleen dan iets serieuzer Winking my eye) En dat was het zo'n beetje Happy, laughing
Snoey    posted on 15-04-2009 22:16
Ik denk dat ik How I met your mother ga binnen halen.
Laidback    posted on 15-04-2009 22:27
Poster: yogum

The Unit S1/2/3/4
Vooral losstaande afleveringen: het is natuurlijk leuk om het overkoepelende verhaal ook te snappen maar is zeker niet nodig. Leuke actie-serie over een geheime unit van de Amerikaanse overheid die alle geheime operaties moeten doen.

jep.. hele toffe serie! volg het elke week.. 
helaas alleen op CBS.. niet meer in Nederland op de buis.
gewoon ff downloaden (HDTV Rip) en klaar (H)

verder het nieuwe seizoen van CSI Miami ( 7 )
_Ivan_    posted on 15-04-2009 22:36
Is er iemand hier die 24 volgt?
Feel&.Celebrate.Life!
Dj_Fantasy    posted on 15-04-2009 22:39
House M.D.Cool
dj2dj.nl
Jori    posted on 15-04-2009 22:40
Ben best wel een serie addict.
Volg Lost, Heroes, Prison Break, Southpark en House allemaal uit Amerika. Denk toch dat Lost wel de beste van deze is, maar Heroes is ook egt helemaal geweldig.
Laatse van heroes (S03E23) vond ik dan wel een beetje vaag.

Als je Lost nog niet hebt gezien... MOET JE DAT NU DOEN!!
Het is echt de koning v/d series.
NielsR    posted on 15-04-2009 22:50
Ik ben de mentalist aan het volgen, ER heb ik nu ook even gevolg is wel een leuke serie maar spijtig genoeg is die afgelopen.
En dan ook nog wat andere serietjes juist even om te lachen zoals gary unmarried maar een echt hoogstaande serie is het wel niet.
Even nog een tip voor de serieliefhebbers die niet kunnen wachten tot de series hier te zien zijn www.seriesgringas.us

ccc    posted on 15-04-2009 22:57
Poster: Jori

Als je Lost nog niet hebt gezien... MOET JE DAT NU DOEN!!
Het is echt de koning v/d series.

Dit is inderdaad de koning. Alleen zou ik wel wachten totdat alle seizoenen uit zijn en te downloaden of te kopen zijn.

Want je wordt echt para als je niet verder kunt kijken. Dat had ik bij seizoen 12en3 haha.

4 heb ik niet afgekeken, besloten om te wachten totdat ze allemaal uit zijn.
Winston    posted on 15-04-2009 23:01
Poster: _Ivan_

Ik. Cool
Tic Toc
Saskia    posted on 16-04-2009 09:32
Prison break zeker weten. Alleen op eens van tv af, en het is wel goed dat het ten einde gaat lopen ik vind het laatste seizoen veel minder interessant dan het eerste.
Twello    posted on 16-04-2009 10:51
Poster: _Ivan_

En ikCool ik ben nu bezig met seizoen 7 ben inmiddels al bij aflevering 19... dus hij is al bijna afgelopenCool
Laidback    posted on 16-04-2009 14:51
Poster: Twello

En ikCool ik ben nu bezig met seizoen 7 ben inmiddels al bij aflevering 19... dus hij is al bijna afgelopenCool

Grappig.. heb net aflevering 18 gezien en 19 aired pas over 4 dagen @ FOX

wil graag weten of Jack Bouwer zijn virus overleefd, wat er gebeurd met Tony Almeda die de boel aan het crossen is
ianroma    posted on 16-04-2009 14:57
South Park S1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13Cool

One tree hill alle seizoen gekeken.
Ook Lost natuurlijk.
Lawrenz    posted on 16-04-2009 16:44
Poster: Dj_Fantasy
House M.D.Cool

+1! Ik kijk vanuit Amerika, wat een serie Cool
Daarnaast kijk ik ook Prison Break (morgen weer vanuit Amerika!) en loop ik achter met Heroes :P
Snoey    posted on 16-04-2009 17:14
Poster: ianroma
South Park S1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13Cool

One tree hill alle seizoen gekeken.
Ook Lost natuurlijk.

Zo ff kijken of die nieuwe episode van gister online staat, die van vorige week met kanye west was tof.
freezer    posted on 16-04-2009 17:46
Poster: Dj_Fantasy
House M.D.Cool

house is inderdaad meesterlijk en 2 and a half men ook
yogum    posted on 16-04-2009 17:49
Poster: Lawrenz
Daarnaast kijk ik ook Prison Break (morgen weer vanuit Amerika!) en loop ik achter met Heroes :P

Prison Break is wel pas dan weer Zaterdag te downloaden hier in Nederland.... Of nouja op Zaterdag hier is het nog Vrijdag daar Happy, laughing Maar waarom airen ze PB nu opeens op Vrijdagen? Ik vond de dinsdag wel relaxt eigenlijk.
Saskia    posted on 16-04-2009 18:04
prison break is toch niet meer op tv hé?
Winston    posted on 16-04-2009 18:29
Poster: freezer

house is inderdaad meesterlijk en 2 and a half men ook

Inderdaad.
Tic Toc
Winston    posted on 08-05-2009 18:18
big bang theory. Lachen. 2 super intelligente jongens, maar extreem nerdy samen met een "hotte" dom blondje
Tic Toc
dacuba    posted on 08-05-2009 18:30
Heroes!
Esmee    posted on 08-05-2009 19:33
prisonbreak :D
eindelijk weer begonnen. Ik heb seizoen 1 tm 3 op dvd en 4 ga ik misschien kopen als hij uit is maar dat weet ik nog niet. Ik vond S1 t beste S2 is ook leuk. S3 werd iets minder maar is ook heel leuk. S4 vind ik tot nu toe een beetje tegenvallen maar t wordt al een stuk leuker nu het wat gruwelijker wordt en wat meer spanning komt.
Ik uhhm kijk nu 8/9 jaar gtst
csi s3 tm 7
DjVictorF    posted on 09-05-2009 09:23
Is misschien een serie die niet meer op tv is maar 'out there' Gaat over amerikaanse soldaten die naar afghanistan worden gestuurd. Zeker vet wat ze daar allemaal moeten doen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
bambamstudio    posted on 09-05-2009 09:33
southpark, american dead, famliy guy, futurama simpsons om wat cartoons te noemen.
Series die ik graag kijk zijn csi, cold case, without a trace, ER om wat te noemen
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

316 Users online: 184 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 89.601
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.638