Prison Break S1/2/3/4
Loopt bijna ten einde, maar is nog steeds leuk. Misschien ook wel goed dat het nu afloopt trouwens

Heroes S1/2/3
Echt heel coole serie, vooral van mensen die ook van the X-Men films houden. Anders ook trouwens

Seizoen 3 is (in Amerika) bijna afgelopen.
How I Met Your Mother S1/2/3/4
Heel erg leuke komedie. Komt ook in Nederland op tv (net als de twee bovenstaanden), maar vind het toch fijner om online te kijken of te downloaden. Echt een van de leukere 'Veronica-komedies' (alhoewel hij niet op Veronica komt in NL

)
The Unit S1/2/3/4
Vooral losstaande afleveringen: het is natuurlijk leuk om het overkoepelende verhaal ook te snappen maar is zeker niet nodig. Leuke actie-serie over een geheime unit van de Amerikaanse overheid die alle geheime operaties moeten doen.
Dit is wat ik momenteel volg. Maar ook Flight of the Conchords heb ik een beetje gevolgd (zoek maar eens op youtube op! Erg leuk Nieuw-Zeelands cabaret-koppel, maar is dus ook een serie), Off Centre heb ik alle afleveringen van gezien (erg leuke komedie, jammer dat hij niet meer in productie is), en alle afleveringen van Avatar gezien (een (kinder)animatie, maar nog steeds leuk. Net zoals Spongebob, dat vind iedereen toch leuk? Alleen dan iets serieuzer

) En dat was het zo'n beetje